ΚΟΣΜΟΣ

Κάλλιστον κόσμος, ποίημα γαρ θεού. - Θαλής ο Μιλήσιος

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ον. - Αριστοτέλης

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τραπεζίτης είναι αυτός που σου δανείζει μια ομπρέλα όταν έχει ήλιο και σου τη ζητά πίσω τη στιγμή που θα αρχίσει να βρέχει. - Mark Twain

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το σημαντικό πράγμα είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Η περιέργεια έχει τον λόγο της που υπάρχει. - Albert Einstein

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Όταν δεν είναι κανείς να σε λυπηθεί ή να ζητωκραυγάσει για σένα, αυτή είναι η στιγμή που γίνεσαι παίκτης. - Ανώνυμος

ΓΝΩΜΕΣ

Οι απόψεις μας γίνονται σταθερές από τη στιγμή που σταματάμε να σκεφτόμαστε. - Ernest Renan

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ετούτος δω ο λαός δε γονατίζει παρά μονάχα μπροστά στους νεκρούς του. - Γιάννης Ρίτσος

Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2014

Νέο Audi TT

Το δημοφιλές σπορ όχημα της Audi έχει ανανεωθεί σε όλους τους τομείς, αφήνοντας χιλιόμετρα μακριά τον προκάτοχό του. 
H τρίτη γενιά του Audi TT, που πάτησε πρόσφατα στη χώρα μας, έχει κάνει σημαντικά τεχνολογικά βήματα προόδου σε σχέση με τον προκάτοχό του, αναβαθμίζοντας επιπλέον την εικόνα του, που έχει γίνει ακόμη πιο προκλητική. 
Σχεδιαστικά, το νέο TT, που είναι βασισμένο στην πλατφόρμα αρχιτεκτονικής MQB της γερμανικής εταιρείας, φέρει πιο δυναμικές γραμμές και πιο κοφτές γωνίες, που προσθέτουν στην επιθετικότητά του και που τονίζουν ξεκάθαρα την σπορ διάθεσή του.
Μία πιο απότομη οροφή και μία νέα εμπρός μάσκα, με οριζόντιες γραμμές, καθώς και νέα φωτιστικά σώματα τύπου Matrix LED, αποτελούν μέρος των καινούργιων χαρακτηριστικών του νέου δημιουργήματος από το Ingolstadt, που δανείζεται αρκετά από τις εμπειρίες της φίρμας στην ξακουστή 24ωρη κούρσα του Le Mans, την οποία μονοπωλεί εδώ και 15 χρόνια. 
Πιο ελαφρύ κατά 50 περίπου κιλά (το συνολικό του βάρος ανέρχεται στα 1.230 κιλά) και πιο οικονομικό από το μοντέλο που αντικαθιστά, το νέο ΤΤ φέρει επίσης μακρύτερο μεταξόνιο, που προσθέτει στην άνεση αλλά και στη σταθερότητα του οχήματος στο δρόμο.
Στο εσωτερικό, ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου ενθουσιάζει με την πρώτη, δίνοντας μια μικρή γεύση για το περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί ένας Tom Kristensen, ο βασιλιάς του Le Mans, με τον κεντρικό, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων (που καταργεί την ανάγκη ύπαρξης οθόνης στο κέντρο του ταμπλό), το κοφτό τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και την πιο χαμηλή θέση οδήγησης, να προκαλούν τον οδηγό να πατήσει δίχως άλλο το κουμπί της εκκίνησης.
Η τρισδιάστατη οθόνη των 12.3 ιντσών διαθέτει δύο προγράμματα λειτουργίας (κλασσική προβολή και infotainment) με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε μια πιο παραδοσιακή απεικόνιση με ταχύμετρο και στροφόμετρο ή να διαλέξει κάτι άλλο από το επανασχεδιασμένο μενού του Audi MMI, που διαθέτει καλύτερη λειτουργία αναζήτησης και βελτιωμένο φωνητικό έλεγχο.
Οι επιλογές κινητήρων είναι μεταξύ ενός δίλιτρου TFSI, απόδοσης 230 ίππων και ροπή 370 Nm, και του επίσης δίλιτρου -που αφορά την έκδοση TTS- απόδοσης 310 ίππων και ροπή 380 Nm. Ο τελευταίος βοηθά το όχημα να πραγματοποιήσει το 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4.7 δεύτερα. Υπάρχει επιπλέον ο δίλιτρος TDI, που αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm ροπής, με κατανάλωση μόλις 4.2 λτ./100 χλμ. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζεται τόσο με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το εξατάχυτο S-Tronic, διπλού συμπλέκτη.
Στην Κύπρο η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τις 47.300 ευρώ και περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό, όπως σπορ καθίσματα, ανάρτηση με σπορ ρυθμίσεις, Audi Drive select, active lane assist, ESC, attention assist, secondary collision brake assist και πολλά άλλα.

http://www.4troxoi.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=3633

Το 2016 το Audi Q1

Με τις πωλήσεις του να ξεκινούν την άνοιξη του 2016 από τα 25.000 ευρώ (στη Γερμανία), το Audi Q1 θα στηριχθεί στο Α3, θα είναι κοντά σε διαστάσεις με το σημερινό Q3, ενώ θα έχει turbo κινητήρες από τα 1,4 λίτρα.

Το Q1 θα αποτελέσει το πιο προσιτό crossover μοντέλο της Audi, όταν θα λανσαριστεί εμπορικά την άνοιξη του 2016. Θα στηριχθεί στο Α3 και θα πατήσει πάνω στην πλατφόρμα MQB του Ομίλου Volkswagen. Θα είναι κοντά σε διαστάσεις με το Q3, του οποίου η 2η γενιά που ετοιμάζεται για το 2018 θα μεγαλώσει σε διαστάσεις. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, στη Γερμανία θα κοστίζει γύρω στις 25.000 ευρώ, όταν εκεί το Q3 εκκινεί σήμερα από τα 29.600 ευρώ.

Από την κατασκοπευτική, αποκλειστική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που εξασφαλίσαμε, βλέπουμε ότι το compact crossover Q1 θα βασίζεται στον σχεδιασμό του A1, ενώ θα φέρει μια μεγάλη μάσκα μπροστά που τονίζει τη δυναμικότητά του, καθώς επίσης και φώτα με ενσωματωμένα LED ημέρας, τα οποία δημιουργούν ένα πιο επιθετικό στιλ για το γερμανικό crossover.

Σε επίπεδο κινητήρων, η ποικιλία της εταιρείας σε μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου είναι πολύ μεγάλη με αποτέλεσμα η Audi να θέτει ως βασικό μοτέρ του νέου Q1 τον 1.4 TFSI με 140 ίππους και 250 Nm ροπής. Διαθέσιμος θα είναι ο 1.8 TFSI των 180 ίππων και 280 Nm, αλλά και ο 2λιτρος TFSI των 230 ίππων με 370 Nm ροπής. Παράλληλα, στην πετρελαιοκίνητη έκδοση του Q1 θα υπάρχει ο 2,0 λτ. TDI με ισχύ 150 έως 184 ίππους και 320 έως 380 Nm ροπής αντίστοιχα. Η αναβαθμισμένη εκδοχή του θα εξοπλίζει το SQ1 των 231 ίππων και των 500 Nm . Επίσης -σύμφωνα με την προσφιλή συνήθεια της Audi- αναμένεται να δούμε και στο νέο Q1 μια κορυφαία έκδοση RSQ1, η οποία θα φέρει 2λιτρο turbo κινητήρα με απόδοση 310 ίππους. Τέλος, όλα τα μοτέρ του νέου γερμανικού crossover θα συνδυάζονται με 2κίνητες και 4κίνητες εκδόσεις.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-2016-to-Audi-Q1_122388.asp#photo1

VW Scirocco 125 PS


Oι διακριτικές αλλαγές σε εμφάνιση και ο βελτιωμένος κινητήρας με χαμηλότερη κατανάλωση είναι τα νέα στοιχεία που υπόσχονται στο Scirocco άλλα τρία χρόνια καριέρας.








Στα γρήγορα:
• Κοστίζει 22.820 ευρώ
• Είναι 1,4 λτ. turbo με 125 PS
• Καίει 5,4 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 137,5 ευρώ τέλη


+ Εξωτερική σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής, καθίσματα
- Περιφερειακή ορατότητα, ήχος κινητήρα

Μετά από έξι χρόνια παρουσίας στην αγορά η Volkswagen αποφάσισε να προχωρήσει στην ανανέωση του μικρομεσαίου κουπέ της. Οι αλλαγές είναι περιορισμένης έκτασης και σύμφωνα με τους ανθρώπους της VW σκοπό έχουν να εξασφαλίσουν στο Scirocco άλλα τρία χρόνια καριέρας. Για αυτό, ίσως, και δεν χρησιμοποιούν την πλατφόρμα MQB (θα γίνει στην επόμενη γενιά), αλλά περιορίζονται σε εξωτερικές αλλαγές, βελτιώσεις στο εσωτερικό καθώς και στην τοποθέτηση των σύγχρονων κινητήρων που φορούν ήδη πολλά μοντέλα του γκρουπ. Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση 1,4 TSI των 125 ίππων.

Από 22.820 ευρώ και με πλήρη εξοπλισμόΗ αρχική έκδοση
Sport του VW Scirocco ξεκινά από τα 22.820 ευρώ με απόσυρση και φαίνεται αρχικά αλμυρή για 125 ίππους, μπορεί όμως να δικαιολογηθεί. Πρώτα από όλα κρίνοντας από τον εξοπλισμό αφού αυτός είναι πλήρης, μιας και επιπλέον των «βασικών» περιλαμβάνονται sport ανάρτηση, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, sport καθίσματα, ζάντες αλουμινίου και φώτα με led λυχνίες. Στη συνέχεια, πρέπει κανείς να λάβει υπόψη ότι το Scirocco είναι ένα ιδιαίτερο μικρομεσαίο κουπέ που ξεχωρίζει με την εμφάνιση, αλλά και την οδική του συμπεριφορά. 

Εμφάνιση: Πιο αγριωπόΑκόμη και αν δεν είχε καμία εξωτερική αλλαγή, θα λέγαμε πάλι πως το
Scirocco είναι ένα φρέσκο και δυναμικό όχημα. Κυκλοφορεί ήδη 6 χρόνια και συνεχίζει να σαγηνεύει… Παρόλα αυτά, οι σχεδιαστές της Volkswagen έκαναν τις πινελιές τους. Έτσι, τα φανάρια είναι ελάχιστα πιο λεπτά και διαθέτουν λυχνίες led, επανασχεδιασμένοι είναι οι προφυλακτήρες, ενώ οι προβολείς ομίχλης έχουν τετράγωνο σχήμα και βρίσκονται τοποθετημένοι σε «γρίλια». Με λίγα λόγια έχουμε να κάνουμε με μικρές αλλαγές οι οποίες, ωστόσο, κάνουν το μοντέλο πιο όμορφο και αγριωπό.
 
 
 
 
 http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Scirocco-125-PS_121555.asp