ΚΟΣΜΟΣ

Κάλλιστον κόσμος, ποίημα γαρ θεού. - Θαλής ο Μιλήσιος

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ον. - Αριστοτέλης

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τραπεζίτης είναι αυτός που σου δανείζει μια ομπρέλα όταν έχει ήλιο και σου τη ζητά πίσω τη στιγμή που θα αρχίσει να βρέχει. - Mark Twain

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το σημαντικό πράγμα είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Η περιέργεια έχει τον λόγο της που υπάρχει. - Albert Einstein

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Όταν δεν είναι κανείς να σε λυπηθεί ή να ζητωκραυγάσει για σένα, αυτή είναι η στιγμή που γίνεσαι παίκτης. - Ανώνυμος

ΓΝΩΜΕΣ

Οι απόψεις μας γίνονται σταθερές από τη στιγμή που σταματάμε να σκεφτόμαστε. - Ernest Renan

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ετούτος δω ο λαός δε γονατίζει παρά μονάχα μπροστά στους νεκρούς του. - Γιάννης Ρίτσος

Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2014

Επίσημο: Νέο Mini JCW με 231 ίππους

Μετά την χθεσινή διαρροή, η Mini παρουσιάζει επίσημα την κορυφαία έκδοση της νέας γενιάς του μοντέλου.
Δεν άργησε η Mini να μας αποκαλύψει την κορυφαία έκδοση της νέας γενιάς του μοντέλου και λίγες ώρες μετά την χθεσινή διαρροή, ήρθαν και τα επίσημα στοιχεία της έκδοσης.
Το πρωτότυπο του νέου Mini John Cooper Works είχε παρουσιαστεί πέρσι στην έκθεση του Detroit και έξι μήνες μετά μάθαμε ότι θα έχει κινητήρα με απόδοση κοντά στους 235 ίππους. Η απόδοση της έκδοσης παραγωγής του νέου κορυφαίου μοντέλου δεν απέχει και πολύ από τις πληροφορίες που είχαμε το καλοκαίρι, μιας και αποδίδει 231 ίππους στις 5.200 rpm και 32,6 kgm ροπής από τις 1.250 έως τις 4.000 rpm. Ο 2λιτρος 4κύλινδρος TwinPower Turbo που έχουμε γνωρίσει από το νέο Cooper S των 192 ίππων, απέκτησε ανασχεδιασμένα πιστόνια, τουρμπίνα και σύστημα εξαγωγής για να βγάλει την επιπλέον δύναμη, με το τελευταίο να χαρίζει και την κλασική σπορ χροιά των JCW. Συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν ή 6άρι αυτόματο Steptronic Sport και οι επιδόσεις που χαρίζει στο νέο Mini JCW είναι πολύ καλές. Για να πιάσει τα 100 km/h από στάση χρειάζεται 6,3 sec (6,1 το αυτόματο) και η τελική ταχύτητα φτάνει και στις δύο περιπτώσεις τα 246 km/h. Ακόμα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η μέση κατανάλωση της έκδοσης είναι 6,7 lt/100 km (5,7 το αυτόματο), εκπέμποντας 155 gr/km CO2 (133 το αυτόματο).

Η αναθεωρημένη ρύθμιση της ανάρτησης, το ηλεκτρομηχανικό Servotronic τιμόνι, τα νέα 4πίστονα φρένα της Brembo, το ηλεκτρoνικά ελεγχόμενο διαφορικό (EDLC) και οι τροχοί 17” φροντίζουν για την απαραίτητη σπορ συμπεριφορά και αίσθηση, με τον έξτρα εξοπλισμό να περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και τροχούς 18”.
Σύμφωνα με την Mini, το αεροδυναμικό κιτ σχεδιάστηκε για να είναι απόλυτα λειτουργικό, με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα να φροντίζουν να μοιράζουν σωστά τον αέρα στον κινητήρα και τα φρένα, και την πίσω αεροτομή να βελτιώνει την αεροδυναμική.
Στην καμπίνα, τον απαραίτητο σπορ τόνο δίνουν τα μπάκετ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα, το τιμόνι και ο επιλογέας JCW με δερμάτινη επένδυση και κόκκινη ραφή, τα διακριτικά JCW, τα σπορ πεντάλ αλουμινίου και τα διακοσμητικά μαρσπιέ JCW.









http://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-neo-mini-jcw-me-231-ippoys

Επεκτείνεται η Σειρά Z της BMW

Η BMW ετοιμάζει δύο νέα σπορ, roadster μοντέλα, ενισχύοντας τη Σειρά Ζ, με τα Z1 και Z5 να είναι προσθιοκίνητα και να διαθέτουν υφασμάτινη οροφή.Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που συλλέξαμε με τη βοήθεια των κατασκόπων μας και τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες που εξασφαλίσαμε, βλέπουμε ότι η BMW έχει στα σκαριά δύο νέα σπορ αυτοκίνητα, τα οποία θα ανήκουν στη Σειρά Ζ.

Ειδικότερα, οι φήμες θέλουν το 2017 η
BMW να λανσάρει τη νέα Z5, η οποία θα είναι η μετεξέλιξη της Z4 που θα φέρει αποκλειστικά υφασμάτινη οροφή και το αμάξωμά της θα έχει κατασκευαστεί με εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος (δεν αποκλείεται μάλιστα να είναι 2+2 θέσεων). Επιπλέον, η νέα Z5 -όπως και όλα τα μοντέλα που θα ενταχθούν στη Σειρά Ζ- θα είναι προσθιοκίνητη, αφού θα πατά στη νέα πλατφόρμα της βαυαρικής εταιρείας, UKL1.

Επίσης, η
BMW λίγο νωρίτερα θέλει να λανσάρει και μια πιο μικρή και οικονομικά προσιτή πρόταση στα σπορ μοντέλα, έχοντας υπόψη της τη νέα 2θέσια Z1, η οποία θα είναι και αυτή προσθιοκίνητη, ενώ θα διαθέτει και αυτή υφασμάτινη κουκούλα.

Αισθητικά, όπως διακρίνουμε και από τις κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες, τα νέα σπορ μοντέλα της
BMW θα διακρίνονται για τον δυναμισμό τους, ο οποίος θα εκφραστεί κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα του νέου μοντέλου με το επιθετικό ρύγχος, τους μεγάλους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και την πεπλατυσμένη μάσκα. Στο πλάι, διακρίνονται οι έντονες οριζόντιες νευρώσεις στο άνω και κάτω τμήμα του αμαξώματος, ενώ πολύ μοντέρνο αναμένεται να είναι και το πίσω τμήμα του οχήματος.

Σε επίπεδο κινητήρων, οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως για τη νέα Z1, η τροφοδότηση θα γίνεται από τα νέα 1.500άρια 3κύλινδρα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου, που έχουμε δει και στο νέο MINI. Επίσης, στην κορυφαία της έκδοση, η νέα Z1 αναμένεται να φέρει το νέο αλουμινένιο 2λιτρο turbo μοτέρ της εταιρείας, με απόδοση πάνω από 300 ίππους (ίσως υπάρξει και έκδοση Μ με μεγαλύτερη ισχύ). 

Όσον αφορά την κίνηση της μεγαλύτερης «αδελφή» της, Z5, προβλέπεται ένα 2λιτρο, 4κύλινδρο turbo μοτέρ με απόδοση 270 ίππους, ενώ στην κορυφαία έκδοση MZ5 αναμένεται να δούμε ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο με ισχύ 500 άλογα.
 
 
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Epekteinetai-h-Seira-Z-ths-BMW_122283.asp#photo2

Αέρας ανανέωσης για το Hyundai i30

To μικρό οικογενειακό της Hyundai ανανεώνεται και φέρνει έκδοση με κινητήρα 1.6 βενζίνης T-GDI 186 ίππων.
Ήρθε ο καιρός να ανανεωθεί το Hyundai i30 και μαζί με το αισθητικό ρετουσάρισμα, τον νέο 1.4 Kappa βενζίνης και τον 1.6 diesel, απέκτησε και σπορ έκδοση με τον 1.6 T-GDI που έχουμε γνωρίσει στο KIA pro_cee’d GT.
Εμφανισιακώς, το ανανεωμένο Hyundai i30 5d και 3d απέκτησε πιο τονισμένη εξάγωνη μάσκα, ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες, νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών και τρία νέα χρώματα: Polar White, Orange Caramel and Jet Black.
Τα μεγαλύτερα νέα για το ανανεωμένο i30 έρχονται από την γκάμα κινητήρων. Όλοι οι κινητήρες που εφοδιάζουν το μικρό οικογενειακό της Hyundai πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων EU6, έχουν απόδοση από 100 έως 186 ίππους και οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από τα 94 gr/km.
Στους πετρελαιοκινητήρες έχουμε ένα 1.600άρη με απόδοση 110 ή 136 ίππων που μπορεί να εφοδιαστεί και με το νέο 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT). Στους κινητήρες βενζίνης έχουμε τον νέο 1.4 Kappa των 100 ίππων που αντικαθιστά τον 1.4 Gamma με την ίδια απόδοση. Είναι 14 kg ελαφρύτερος (87 kg συνολικά) και χαρίζει στο i30 μέση κατανάλωση καυσίμου 5,6 lt/100 km, εκπέμποντας 129 gr/km CO2. Ο άλλος ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης είναι ο 1.6 GDI με τους 120 ίππους, κινητήρας που μπορεί να συνδυαστεί και αυτός με το νέο κιβώτιο 7DCT.

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται για πρώτη φορά ένας τούρμπο κινητήρας βενζίνης. Είναι ο 1.6 T-GDI με απόδοση 186 ίππων και 27 kgm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και χαρίζει καλές επιδόσεις στο i30. Για να πιάσει τα 100 km/h από στάση χρειάζεται 8,0 sec και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 220 km/h. Για να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις, το i30 Turbo έχει σπορ ανάρτηση, τροχούς 18” και πιο άμεσο τιμόνι με 2,78 στροφές από τέρμα σε τέρμα.
Στον αισθητικό τομέα, η έκδοση Turbo έχει διαφορετικής σχεδίασης μάσκα και προφυλακτήρες με κόκκινα διακοσμητικά, Led φώτα ημέρας, bi-xenon προβολείς, ζάντες αλουμινίου 18”, αεροδυναμικό κιτ και δύο απολήξεις εξάτμισης. Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβουν οι δίχρωμες επενδύσεις, τα ημιμπάκετ καθίσματα, οι κόκκινες ραφές σε τιμόνι και επιλογέα, το κόκκινο κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και ο κόκκινος επιλογέας ταχυτήτων.
Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Hyundai i30 αναμένεται να ξεκινήσουν πριν το ερχόμενο καλοκαίρι.





http://www.drive.gr/news/nea-montela/aeras-ananeosis-gia-hyundai-i30