ΚΟΣΜΟΣ

Κάλλιστον κόσμος, ποίημα γαρ θεού. - Θαλής ο Μιλήσιος

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ον. - Αριστοτέλης

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τραπεζίτης είναι αυτός που σου δανείζει μια ομπρέλα όταν έχει ήλιο και σου τη ζητά πίσω τη στιγμή που θα αρχίσει να βρέχει. - Mark Twain

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το σημαντικό πράγμα είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Η περιέργεια έχει τον λόγο της που υπάρχει. - Albert Einstein

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Όταν δεν είναι κανείς να σε λυπηθεί ή να ζητωκραυγάσει για σένα, αυτή είναι η στιγμή που γίνεσαι παίκτης. - Ανώνυμος

ΓΝΩΜΕΣ

Οι απόψεις μας γίνονται σταθερές από τη στιγμή που σταματάμε να σκεφτόμαστε. - Ernest Renan

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ετούτος δω ο λαός δε γονατίζει παρά μονάχα μπροστά στους νεκρούς του. - Γιάννης Ρίτσος

Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου 2014

Έτοιμη η πιστάδικη Ferrari FXX K

Η έκδοση πίστας της LaFerrari ονομάζεται τελικά FXX K, και το υβριδικό σύστημα κίνησής της αποδίδει συνολικά 1.050 PSΤο ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο πλαίσιο της εκδήλωσης Finali Mondiali στο Abu Dhabi θα παρουσιαστεί επίσημα η Ferrari FXX K, η έκδοση πίστας της LaFerrari, η οποία ήδη αποκαλύφθηκε.

Μέχρι τώρα την αποκαλούσαμε LaFerrari XX αλλά τελικά ονομάζεται FXX K, με το «Κ» να φανερώνει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας KERS. Ο θηριώδης ατμοσφαιρικός V12 6,2 λίτρων έχει νέους εκκεντροφόρους, διαφορετικές εισαγωγές αέρα και εντελώς ελεύθερη εξάτμιση, αποδίδοντας έτσι 860 ίππους (αντί για 800). Άλλοι 190 παράγονται από το ηλεκτρικό μοτέρ (αντί για 163), οπότε η συνολική ισχύς φτάνει τα 1.050 PS, ενώ η ροπή αγγίζει τα 92 kgm.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας: Qualify για επίτευξη λίγων γρήγορων γύρων, Long Run για σταθερές επιδόσεις μεγαλύτερης διάρκειας, Manual Boost για μέγιστη παροχή ροπής στιγμιαία και Fast Charge για γρηγορότερη επαναφόρτιση των μπαταριών. Από το Manettino στο τιμόνι καθορίζεται η λειτουργία του E-Diff, του F1-Trac, του αγωνιστικών προδιαγραφών ABS αλλά και του Side Slip Angle Control που γνωρίσαμε στην 458 Speciale.

Η εμφάνιση της Ferrari FXX K είναι αντίστοιχα ακραία με των προκατόχων της, FXX και 599ΧΧ, και καθορίζεται από τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Το εμπρός σπόιλερ φτάνει 30 mm χαμηλότερα από αυτό της LaFerrari, ενώ ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα μικρά πτερύγια που υπάρχουν αντί αεροτομής στο πίσω μέρος. Πολλά από τα βοηθήματα είναι ρυθμιζόμενα, με το πιο ήπιο setup να προσφέρει 50% περισσότερη αρνητική άντωση από την αντίστοιχη ρύθμιση της LaFerrari δρόμου, ενώ στο πιο ακραίο η αντίστοιχη αύξηση είναι 30%. Τελικά στα 200 km/h πιέζουν την FXX K προς το έδαφος 540 kg. Τέλος, τα ειδικά εξελιγμένα σλικ λάστιχα της Pirelli διαθέτουν αισθητήρες επιτάχυνσης, θερμοκρασίας και πίεσης για την αδιάκοπη πληροφόρηση του οδηγού και της ομάδας.

Η νέα Ferrari FXX K είναι ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο πίστας που δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει στον δρόμο. Θα διατεθεί μέσω του προγράμματος Corse Clienti της εταιρίας, αρχικά στους κατόχους FXX και 599ΧΧ.







http://www.drive.gr/news/nea-montela/etoimi-i-pistadiki-ferrari-fxx-k