ΚΟΣΜΟΣ

Κάλλιστον κόσμος, ποίημα γαρ θεού. - Θαλής ο Μιλήσιος

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ον. - Αριστοτέλης

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τραπεζίτης είναι αυτός που σου δανείζει μια ομπρέλα όταν έχει ήλιο και σου τη ζητά πίσω τη στιγμή που θα αρχίσει να βρέχει. - Mark Twain

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το σημαντικό πράγμα είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Η περιέργεια έχει τον λόγο της που υπάρχει. - Albert Einstein

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Όταν δεν είναι κανείς να σε λυπηθεί ή να ζητωκραυγάσει για σένα, αυτή είναι η στιγμή που γίνεσαι παίκτης. - Ανώνυμος

ΓΝΩΜΕΣ

Οι απόψεις μας γίνονται σταθερές από τη στιγμή που σταματάμε να σκεφτόμαστε. - Ernest Renan

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ετούτος δω ο λαός δε γονατίζει παρά μονάχα μπροστά στους νεκρούς του. - Γιάννης Ρίτσος

Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2014

Μία ακόμα μοναδική Pagani Zonda

Ο κύκλος των «τελευταίων» Pagani Zonda δεν λέει να κλείσει. Αυτή ήταν ένας πελάτης από το Hong Kong που «αξίωσε» μία Pagani που δεν μοιάζει με καμία άλλη. Το μοντέλο ονομάζεται Zonda 760RSJX.

Όταν η Pagani παρουσίαζε πέρσι τον Ιούνιο την Zonda Revolucion, μας τη «σύστησε» ως την τελευταία Zondaπου φτιάχτηκε ποτέ. Γρήγορα οι άνθρωποι της εταιρείας διέψευσαν εαυτούς, λανσάροντας διάφορες one-off εκδοχές της, μοναδικά αυτοκίνητα που έγιναν κατά παραγγελία, όπως η 760 LM.

Αυτή τη φορά, ήταν ένας πελάτης από το Hong Kong που «αξίωσε» μία Pagani που δεν μοιάζει με καμία άλλη. Το μοντέλο ονομάζεται Zonda 760RSJX και αποκαλύφθηκε σήμερα. Όπως αποκαλύπτει και το όνομά του, στηρίζεται στην σειρά 760, οπότε φέρει τον ίδιο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 7,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 760 ίππους.

Η μοναδικότητα της εν λόγω Zonda στηρίζεται εν μέρει στο περίεργο χρώμα της που θυμίζει τη Zonda Uno του 2010, άλλο ένα «τελευταίο» μοντέλο από τη φίρμα. Στο εσωτερικό συνεχίζεται η θεματική απόχρωση του αμαξώματος, ενώ διακρίνουμε ευρύτερη χρήση ανθρακονημάτων.
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Mia-akoma-monadikh-Pagani-Zonda_122004.asp#photo4

Υβριδική BMW Σειρά 5 GT 680 ίππων

Η πρωτότυπη Σειρά 5 GT με eDrive και τεχνολογία Twin Power Turbo διαθέτει υβριδικό σύστημα συνδυαστικής απόδοσης άνω των 680 ίππων και των 1.015 Nm. Έχει αυτονομία ως ηλεκτρική τα 100 χλμ. και ως υβριδική τα 595 χλμ.

Η BMW, μαζί με την πρόγευση της Σειράς 3 plug-in hybrid, παρουσίασε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Group Innovation Days 2014, την πρωτότυπη Σειρά 5 GT με eDrive και τεχνολογία Twin Power Turbo. Διαθέτει συνδυαστική ισχύ άνω των 680 ίππων και ροπή που ξεπερνά τα 1.015 Nm. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες του υβριδικού της συστήματος παίρνουν την ενέργειά τους από μπαταρίες ιόντων λιθίου 20 kWh, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί τόσο στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας όσο και κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Με πλήρη φόρτιση των μπαταριών της, η υβριδική Σειρά 5 GT έχει ηλεκτρική αυτονομία έως και 100 χλμ. Ο συμβατικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια ρεύματος, ενώ μπορεί και να προσδώσει επιπλέον ισχύ στον εμπρόσθιο άξονα. Οι πίσω τοποθετημένοι ηλεκτρικοί κινητήρες κινούν τους πίσω τροχούς μέσω ενός πολύστροφου κιβωτίου. Όταν, πάλι, το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται ως υβριδικό, η αυτονομία του είναι πάνω από 595 χλμ. Υπάρχει και ένας ηλεκτρικός κινητήρας μπροστά, ο οποίος λειτουργεί μέσω του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων, μετατρέποντας έτσι το αυτοκίνητο όταν χρειάζεται σε τετρακίνητο.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ybridikh-BMW-Seira-5-GT-680-ippwn_122019.asp#photo2

Σύντομα στην παραγωγή μια έκδοση SUV του Audi TT

Τους μήνες που προηγήθηκαν ή ακολούθησαν την παρουσίαση του νέου Audi TT είδαμε και κάποια πρωτότυπα που μοιάζουν αρκετά σε εκείνο. Από αυτά το πιθανότερο είναι ότι θα δούμε σύντομα να μπαίνει σε παραγωγή τοTT offroad concept.

Η πληροφορία προέρχεται από επίσημα χείλη, και συγκεκριμένα από τις δηλώσεις του τεχνικού διευθυντή της AudiUlrich Hackenberg στο Los Angeles Auto Show. «Κάνουμε έρευνες αγοράς και για τα τρία πρωτότυπα, ΤΤ SportbackΤΤ offroad concept και Allroad shooting brake, και οι μέχρι τώρα ενδείξεις είναι θετικές. Είδαμε ότι υπάρχει τάση προς τα SUV, οπότε θα έλεγα ότι αν προχωρούσαμε με κάποιο αυτό θα ήταν η έκδοση SUV».

Ξεκαθάρισε πάντως ότι δεν μιλάει για το allroad shooting brake: «Το Audi TT offroad conept δίνει μια εικόνα για το πώς μπορεί να φανταζόμαστε ένα νέο μέλος στην γκάμα του ΤΤ. Αντιπροσωπεύει την αστική μετακίνηση του αύριο: είναι βιώσιμο, δυναμικό, έξυπνο και διασυνδεδεμένο». Σε περίπτωση που βγει στην παραγωγή θα χτυπήσει μοντέλα όπως η BMW X4, η Porsche Macan ή το Range Rover Evoque.

Υπενθυμίζουμε ότι το το TT offroad concept είναι ένα υβριδικό plug-in πρωτότυπο, με έναν 2λιτρο TFSI 292 ίππωνκαι δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν τοποθετημένο μπροστά και έναν πίσω, που αποδίδουν 55 και 116 PS, αντίστοιχα. Συνδυαστικά το σύστημα αποδίδει 408 PS και 66,3 kgm. Συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic και επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε 5,2’’. Τέλος, η Audi ανακοινώνει μέση κατανάλωση 1,9 lt/100 kmκαι εκπομπές CO2 45 gr/km.
http://www.drive.gr/news/prototypa/syntoma-stin-paragogi-mia-ekdosi-suv-toy-audi-tt