ΚΟΣΜΟΣ

Κάλλιστον κόσμος, ποίημα γαρ θεού. - Θαλής ο Μιλήσιος

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ον. - Αριστοτέλης

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τραπεζίτης είναι αυτός που σου δανείζει μια ομπρέλα όταν έχει ήλιο και σου τη ζητά πίσω τη στιγμή που θα αρχίσει να βρέχει. - Mark Twain

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το σημαντικό πράγμα είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Η περιέργεια έχει τον λόγο της που υπάρχει. - Albert Einstein

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Όταν δεν είναι κανείς να σε λυπηθεί ή να ζητωκραυγάσει για σένα, αυτή είναι η στιγμή που γίνεσαι παίκτης. - Ανώνυμος

ΓΝΩΜΕΣ

Οι απόψεις μας γίνονται σταθερές από τη στιγμή που σταματάμε να σκεφτόμαστε. - Ernest Renan

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ετούτος δω ο λαός δε γονατίζει παρά μονάχα μπροστά στους νεκρούς του. - Γιάννης Ρίτσος

Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2014

Νέο Mazda CX-3 2015

Το νέο CX-3 που θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη, αλλά και στις υπόλοιπες αγορές από το 2015, αποτελεί το βασικό crossover στην γκάμα της Mazda. 

Η προτεταμένη μάσκα, τα οπισθοκλινή φώτα και τα προστατευτικά πλαστικά του αμαξώματος, όλα θυμίζουν το μεγαλύτερο Mazda CX-5 και ενσωματώνουν το οικογενειακό ύφος των μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας υπό τις τεχνολογίες SKYACTIV. Πίσω, το νέο CX-3 διακρίνεται από το καμπύλο αμάξωμα, αλλά το χαρακτηριστικό που τραβά το μάτι είναι οι σκούρες κολόνες που σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να μοιάζουν με παράθυρα.

Στην καμπίνα, σχεδιασμός και υλοποίηση προέρχονται κατά κύριο λόγο από το Mazda2 με μεταλλικές διακοσμήσεις και μαύρα φιλέτα. Στις πλούσιες εκδόσεις θα περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό head-up display, ένα ασυνήθιστο στοιχείο για την κατηγορία, αλλά και το σύστημα πολυμέσων Mazda Connect.

Στην Ευρώπη, η γκάμα των μοτέρ του νέου CX-3 θα περιλαμβάνει τρία μοτέρ: Δύο δίλιτρους βενζινοκινητήρες της σειράς SKYACTIV-G με τον μικρότερο να αποδίδει 150 PS και έναν ντίζελ 1.5 SKYACTIV-D που αποδίδει 105 ίππους και 25,5 kgm ροπής από τις 1.500 rpm. Όλοι τους θα συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο σασμάν SKYACTIV-MT είτε με αυτόματο SKYACTIV-Drive. Τα στάνταρ μοντέλα της γκάμας του νέου Mazda CX-3 2015 θα είναι προσθιοκίνητα, ενώ τα τετρακίνητα θα διατίθενται έξτρα.

Η διάθεση των νέων Mazda CX-3 2015 αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2015.






http://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-neo-mazda-cx-3-2015-video

Νέο Opel Adam S με 150 ίππους

Έρχεται καυτή έκδοση με σπορ χαρακτηριστικά και επιδόσεις

Μεγαλώνει η οικογένεια Adam όπως είχεανακοινωθεί στην περασμένη έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης και μάλιστα αποκτά μια πιο σπορ εκδοχή χάρη στον κινητήρα των 1,4 λίτρων με turbo. Το μοτέρ της Opel αποδίδει 150 ίππους και 220 Nm μέγιστη ροπή που αποδίδεται από τις 2750 έως τις 4500 rpm. Πληροί τις απαιτήσεις Euro6 και διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής και η τουρμπίνα είναι ενσωματωμένη στην πολλαπλή εξαγωγής για λόγους εξοικονόμησης βάρους και όγκου. Για τη μείωση του βάρους έχουν γίνει πολλές παρεμβάσεις στο μπλοκ κι έχει αφαιρεθεί ό,τι δεν ήταν άκρως απαραίτητο από τη μάζα του κορμού, ενώ οι εκκεντροφόροι είναι κούφοι και ηπολλαπλή εισαγωγής είναι από πλαστικό. Το μοτέρ συνδυάζεται με εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων με πυκνότερη κλιμάκωση ώστε να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και αμεσότερη απόκριση. Το Adam S επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 8,5 sec, η ρεπρίζ με 5ηαπό 80 στα 120 Km/h επιτυγχάνεται σε 7,9 δευτ. και η τελική αγγίζει τα 210 km/h.  
Το Adam S διαθέτει επιπλέον αρκετές βελτιώσεις στο αμάξωμα, στις αναρτήσεις και στην απόκριση του τιμονιού με σκοπό να προσφέρει καλύτερες οδηγικές συγκινήσεις. Οι τροχοί είναι 18 ιντσών σε σχέδιο “Typhoon” όπου αφήνουν να φανούν οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και τα κοσμητικά στοιχεία περιλαμβάνουν ποδιές,σπόιλερ, σπορ προφυλακτήρες και χρωμέ απόληξη της εξάτμισης. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία στην Γερμανία με τιμή 18.690 ευρώ και τα καθίσματα της Recaro είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Νέο Opel Adam S με 150 ίππους
Νέο Opel Adam S με 150 ίππους
http://www.gocar.gr/news/feed/13890,Neo_Opel_Adam_S_me_150_ippoys.html

Πώς μπορείτε να παραμείνετε ενθουσιασμένος με τη δουλειά σας;

Χρήσιμες επαγγελματικές συμβουλές στο Fortune από την CMO της Craft Foods.

της Ντίνι Έλσνερ*

Στα είκοσι χρόνια που έχω περάσει στην Kraft Foods, έχω μάθει τη σημασία της συνεχούς αναζήτησης νέων εμπειριών. Αυτή η αντίληψη μου έχει επιτρέψει να ανακαλύπτω συνεχώς εκ νέου τον εαυτό μου και να αναλαμβάνω πολλούς ρόλους εντός της εταιρείας. Καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας μου έχω μάθει κάποια πολύτιμα διδάγματα:
Κρατήστε το μυαλό σας ανοιχτό
Είναι απαραίτητο να είστε ανοιχτοί σε νέες ευκαιρίες, όταν αυτές παρουσιάζονται στον δρόμο σας. Συχνά είμαστε διστακτικοί να κάνουμε τη μετάβαση από μια θέση σε μια άλλη. Όσο τρελό κι αν σας φαίνεται, όμως, δεχθείτε την πρόκληση.
Αναζητήστε νέες ευκαιρίες για εκ νέου ανακάλυψη του εαυτό σας
Η βασική συμβουλή μου σε κάποιον που θέλει να επιτύχει μακροπρόθεσμα είναι να κάνει τακτικά ένα βήμα πίσω, να αξιολογεί την πρόοδό του και να εντοπίζει νέες ευκαιρίες που μπορούν να συμβάλλουν στην επαγγελματική του ανάπτυξη. Θεωρώ αυτή τη διαδικασία ως μια διαδικασία συνεχούς ανακάλυψης του εαυτού. Αναζητήστε, λοιπόν, πού βρίσκονται οι μεγαλύτερες επαγγελματικές σας ευκαιρίες, και μην φοβηθείτε να τις διεκδικήσετε.
Βγείτε έξω από τη ζώνη άνεσής σας
Η ιδέα της εκ νέου ανακάλυψης του εαυτού μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα, απ’ το να αναλάβετε ένα νέο πρότζεκτ ή να γίνετε μέλος σε μια νέα ομάδα. Κάθε αλλαγή που κάνετε, ακόμα και η ανάληψη εκ μέρους σας κάποιου σχετικά δύσκολου καθήκοντος, μπορεί να κρατήσει ζωντανή τη φλόγα μέσα σας.
Νοιώστε την εμπειρία της αλλαγής
Η αλλαγή θέσης μέσα στην εταιρεία μπορεί να σας κρατά σε φόρμα, να σας ανανεώνει και να σας προετοιμάζει για την αποδοχή νέων προκλήσεων ή ευκαιριών. Έτσι, θα δείτε να σας ανοίγονται νέες πόρτες που θα σας ωφελήσουν στην εξέλιξη της καριέρας σας.
* Chief Marketing Officer της Craft Foods.

Τα μυστικά για τα καλύτερα Business Deals

Κάθε σοβαρή επιχειρηματική συνεργασία είναι σαν μόνιμη σχέση. Ακόμα και οι βασικές τους αρχές είναι οι ίδιες. Μάθετε να τις εφαρμόζετε.

Από ένα απλό deal μέχρι μια πλήρη συγχώνευση, το κλειδί της επιτυχίας είναι η σωστή επικοινωνία και ο αμοιβαίος σεβασμός. Αν θέλετε να είστε ισότιμοι με τον νέο σας συνεργάτη ή συνέταιρο και η ιστορία σας να πάει πολύ μακριά κάνοντας και τους δύο σας ευτυχισμένους (και πλούσιους) τότε προσπαθήστε να ακολουθήσετε αυτούς τους βασικούς κανόνες.
Αν, όμως, θέλετε να εξαγοράσετε έναν ανταγωνιστή απλώς για να τον εξαφανίσετε, αυτό το άρθρο δεν είναι για εσάς.
Ο Mark Goulston, συγγραφέας των βιβλίων «The 6 Secrets of a Lasting Relationship: How to Fall in Love Again… and Stay There» και «’Just Listen’ Discover the Secret to Getting Through to Absolutely Anyone», μετατρέπει τα διδάγματα των προσωπικών σχέσεων σε επιχειρηματικές πρακτικές.
ΕνσυναίσθησηΑυτό που στα αγγλικά ονομάζεται empathy, είναι η ικανότητα να «διαβάζεις» το άλλο άτομο και να καταλαβαίνεις τι περνάει. Στις business είναι η ικανότητα να αναγνωρίζεις τι περιμένει από σένα, τι εγκαταλείπει για είναι μαζί σου και πώς θα αλληλοβοηθηθείτε στις νέες σας αναζητήσεις.
ΧημείαΜε απλά λόγια, να «ταιριάζετε». Να μπορείτε να συνυπάρχετε αρμονικά, να συνεννοείστε, να σχεδιάζετε μαζί το κοινό σας μέλλον.
ΕμπιστοσύνηΑν δεν εμπιστεύεσαι τον οργανισμό με τον οποίο θα συνεργαστείς, τότε δεν υπάρχει λόγος καν να ξεκινήσεις. Το ίδιο ισχύει και για την άλλη πλευρά, πρέπει να λάβει διαβεβαιώσεις πως είστε σε ισότιμη σχέση προτού υπογράψετε. Σε περίπτωση που η συνεργασία προχωρήσει χωρίς να έχει λυθεί το θέμα της εμπιστοσύνης, οι προσπάθειές σας θα υπονομεύονται συνεχώς από το πνεύμα δυσπιστίας.
ΣεβασμόςΘα έλεγε κανείς ότι αυτό ανήκει στα βασικά, αλλά ο αλληλοσεβασμός και η ευγένεια δεν είναι πια δεδομένα στις μέρες μας. Σημαίνει να κρατάς τις υποσχέσεις σου, να κάνεις αυτό που λες, να φέρεσαι στον άλλον ισότιμα.
ΑποδοχήΚαμία συμφωνία δεν πρέπει να προχωρά υπό υποχρεωτικούς, επιβαλλόμενους όρους για το ένα από τα δύο μέρη. Πρέπει να αποδεχόμαστε τον άλλον όπως είναι και να δεχόμαστε πως θα γίνουμε μία οντότητα, διαφορετικά δεν ξεκινάμε καν τη συζήτηση.
ΑπόλαυσηΟι πιο επιτυχημένες συγχωνεύσεις είναι εκείνες στις οποίες ο ένας εκτιμά και απολαμβάνει μαζί με τον άλλον. Αν ένας CEO ομοειδούς εταιρείας μοιράζεται μαζί σας παρόμοιες αξίες και οι λειτουργίες της είναι συμβατές με τις δικές σας, τότε έχετε περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας σε σχέση με άλλες συμφωνίες όπου τον πρώτο ρόλο παίζει το χρήμα. Ακόμα και εταιρείες σε διαφορετικά πεδία έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας μαζί αν έχουν παρόμοια φιλοσοφία.