ΚΟΣΜΟΣ

Κάλλιστον κόσμος, ποίημα γαρ θεού. - Θαλής ο Μιλήσιος

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ον. - Αριστοτέλης

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τραπεζίτης είναι αυτός που σου δανείζει μια ομπρέλα όταν έχει ήλιο και σου τη ζητά πίσω τη στιγμή που θα αρχίσει να βρέχει. - Mark Twain

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το σημαντικό πράγμα είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Η περιέργεια έχει τον λόγο της που υπάρχει. - Albert Einstein

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Όταν δεν είναι κανείς να σε λυπηθεί ή να ζητωκραυγάσει για σένα, αυτή είναι η στιγμή που γίνεσαι παίκτης. - Ανώνυμος

ΓΝΩΜΕΣ

Οι απόψεις μας γίνονται σταθερές από τη στιγμή που σταματάμε να σκεφτόμαστε. - Ernest Renan

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ετούτος δω ο λαός δε γονατίζει παρά μονάχα μπροστά στους νεκρούς του. - Γιάννης Ρίτσος

Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2014

To Oxford Dictionary ανακοίνωσε την λέξη της χρονιάς για το 2014!

Οι γλωσσολόγοι του Oxford Dictionary ξεχώρισαν για ακόμα μία φορά την λέξη – ορόσημο της χρονιάς που πλησιάζει στο τέλος της. 

Το αποτέλεσμα προκύπτει με τη βοήθεια ειδικού λογισμικού που υπολογίζει τη συχνότητα αναφοράς των πιο πολυχρησιμοποιημένων αγγλικών λέξεων κάθε μήνα του έτους – όπως αυτές καταγράφονται από την ερευνητική ομάδα λεξικογράφων. 

Η λέξη που επιλέγεται κάθε φορά είναι "ενδεικτική των ηθών, της διάθεσης ή των ανησυχιών που προκύπτουν κάθε χρονιά, και η έννοιά της αποκτά πλέον πολιτιστική σημασία". 

Για το 2014, λοιπόν, η λέξη της χρονιάς είναι το ρήμα vape (από το νapour – ατμοί, αναθυμιάσεις) που αναφέρεται στην εισπνοή και εκπνοή, στο κάπνισμα δηλαδή, του ηλεκτρονικού τσιγάρου ή κάποιας παρόμοιας συσκευής. 

Κατά το 2014 η χρήση της λέξης vape έχει διπλασιαστεί, μιας που η εκτεταμένη χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου έφερε στην επιφάνεια το κενό ενός κατάλληλου ρήματος που θα περιέγραφε την δραστηριότητα. 

Σύμφωνα με το Oxford Dictionary σήμερα είναι τριάντα φορές πιθανότερο να χρησιμοποιήσουμε την λέξη vape και vaping σε σύγκριση με δύο χρόνια πριν. 

Η περσινή λέξη της χρονιάς ήταν το selfie, ενώ φέτος μαζί με το ρήμα vape επικρατέστερες ήταν οι λέξεις "bae" (από το babe, μωρό μου) και ο όρος slacktivism που περιγράφει την online ακτιβιστική (πολιτική ή όχι και μόνο) δραστηριότητα από απόσταση. 

Πηγή

Απίστευτη εικόνα από την χιονοθύελλα που "κατάπιε" τη Νέα Υόρκη!!

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κηρύχθηκε από χθες το Μπάφαλο της Νέας Υόρκης μετά τον θάνατο τεσσάρων ανθρώπων από το κύμα σφοδρής χιονόπτωσης που έπληξε την περιοχή.   

Οι τρεις από τους τέσσερις θανάτους που σχετίζονται με την κακοκαιρία οφείλονται σε καρδιακή προσβολή και ο ένας σε τροχαίο. Σε ισχύ είναι επίσης η απαγόρευση των μετακινήσεων όπου το χιόνι έφτασε σχεδόν τα δύο μέτρα ενώ οι μετεωρολόγοι προειδοποιούν πως το κύμα κακοκαιρίας θα συνεχιστεί μέχρι και την Πέμπτη.   

Οι εντυπωσιακές εικόνες που δημιουργήθηκαν στο Μπάφαλο δείχνουν ένα "τείχος χιονιού" να ετοιμάζεται να σκεπάσει την πόλη. Το γνωστό ως «φαινόμενο της λίμνης» προκαλείται όταν οι παγωμένοι άνεμοι συναντούν τα θερμότερα νερά δημιουργώντας αυτές τις εικόνες.

Πηγή

Το νέο Mazda CX-3

Στηριζόμενο στο νέο Mazda2, παρουσιάζεται το μήκους 4,275 μέτρων CX-3, το οποίο είναι το 1ο compact crossover της φίρμας. Με FWD και AWD εκδόσεις και τρεις επιλογές σε κινητήρες, θα είναι κοντά μας την άνοιξη.Το πολυαναμενόμενο CX-3, αποτελεί την πρώτη απόπειρα της Mazda να τοποθετηθεί στην άκρως δημοφιλή κατηγορία των μικρών crossover οχημάτων. Το επίσημο ντεμπούτο του θα γίνει αυτές τις ημέρες στην έκθεση του Λος Αντζελες, αλλά σήμερα δημοσιοποιούνται οι πρώτες πληροφορίες και εικόνες που το αφορούν.

Το νέο ιαπωνικό μοντέλο χρησιμοποιεί την ίδια «Kodo» σχεδιαστική γλώσσα με το επίσης νέο Mazda2, στο οποίο άλλωστε στηρίζεται. Πατάει στην ίδια πλατφόρμα και δανείζεται από το μικρό της φίρμας το μεταξόνιο των 2.570 χλστ. Ωστόσο, το μήκος του CX-3 είναι διευρυμένο κατά 215 χλστ., φτάνοντας στα 4.275 χλστ., ενώ είναι και ψηλότερο κατά 55 χλστ., με το ύψος του να ορίζεται στα 1.550 χλστ.

Επιπλέον, το εσωτερικό του νέου crossover προέρχεται και αυτό από το Mazda2 και χαρακτηρίζεται από τις καθαρές σχεδιαστικά γραμμές. Προεξάρχον χαρακτηριστικό της καμπίνας αποτελεί η μεγάλη «αναδυόμενη» οθόνη του συστήματος infotainment Mazda Connect, ενώ ενδιαφέρον έχουν το σπορ τριάκτινο τιμόνι, οι κυκλικοί αεραγωγοί, ο μεταλλικός διάκοσμος και οι μαύρες γυαλιστερές «πινελιές». Οι ανώτερες εξοπλιστικά εκδόσεις εφοδιάζονται και με σύστημα απεικόνισης στο παρμπρίζ (heads-up display).

Το νέο Mazda CX-3 θα διατίθεται τόσο σε προσθιοκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Στην ευρωπαϊκή αγορά, θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν πετρελαίου. Ο πρώτος είναι ο 2λιτρος SKYACTIV-G, ο οποίος θα έρχεται σε δύο αποδόσεις ισχύος, ενώ ο δεύτερος θα είναι ο SKYACTIV-D 1.5 λτ., που στην περίπτωση του Mazda2 αποδίδει 105 ίππους και 220 Nm. Ο τελευταίος θα συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, με την εταιρεία να μην ανακοινώνει ακόμα περισσότερα στοιχεία.

Το ντεμπούτο του νέου Mazda CX-3 θα πραγματοποιηθεί στην Ευρώπη την άνοιξη του 2015, με την αμερικάνικη αγορά να ακολουθεί το προσεχές καλοκαίρι




 http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-neo-Mazda-CX-3_121798.asp#photo4

LPG:(υγραέριο) Όσα πρέπει να γνωρίζουμε!

Το υγραέριο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και καλό είναι να γνωρίζουμε τα πάντα πριν αλλά και μετά την τοποθέτηση kit LPG στο I.X. μας.Υπάρχουν πλέον επαγγελματίες με υψηλή εξειδίκευση
Η μετατροπή ενός υπάρχοντος βενζινοκίνητου αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο, ξεκινά από τα 600 ευρώ περίπου και διαμορφώνεται ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα. Η διακύμανση της τιμής, εξαρτάται από τον τύπο του κινητήρα του αυτοκινήτου (δηλαδή τη χωρητικότητά του και τον αριθμό των κυλίνδρων), αλλά και από τα περιφερειακά μέρη που θα επιλεχθούν, όπως είναι η ρεζέρβα (τύπος, χωρητικότητα κτλ.).

Για παράδειγμα, για τη μετατροπή ενός 4κύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων απαιτούνται λιγότερα χρήματα, σε σχέση με ένα μηχανικό σύνολο 3.000 κυβικών εκατοστών με έξι κυλίνδρους. Ο χρόνος ολοκλήρωσης της μετατροπής προσδιορίζεται περίπου στις 2 ημέρες, καθώς εκτός από τις εργασίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν, κρίνεται αναγκαίο να γίνουν μια σειρά από δοκιμές που θα εγγυηθούν την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος.
Από την άλλη, τώρα, στην περίπτωση αγοράς ενός καινούριου υγραεριοκίνητου αυτοκινήτου, τα σενάρια ποικίλλουν. Κάποιες αντιπροσωπείες για παράδειγμα, δίνουν το κιτ υγραερίου δωρεάν σε κάποιες εκδόσεις, ενώ κάποιες άλλες το χρεώνουν. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι υγραεριοκίνητα μοντέλα διαθέτουν οι Alfa Romeo, Chevrolet, Fiat, Ford, Peugeot και Renault.

Top 5 οφέλη χρήσης LPG:

1. Αυξημένη οικονομία στις μετακινήσεις μας, που μπορεί να φτάσει και το 50%!

2. Το υγραέριο ως καύσιμο δεν περιέχει μόλυβδο, συνεπώς δεν βλάπτει τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα, γεγονός που συμβάλει στην μακροζωία του.

3. Λόγω του ότι, το αυτοκίνητο κινείται με δυο διαφορετικά καύσιμα, εξαλείφεται ο κίνδυνος να μείνει το όχημα χωρίς καύσιμα.

4. Περιβαλλοντικά οφέλη, μιας και με τη χρήση υγραερίου, μειώνεται η εκπεμπόμενη ποσότητα CO2 έως και 10%.

5. Ανάλογα με την χρήση, η απόσβεση του κόστους της μετατροπής μπορεί να επιτευχθεί από τον πρώτο κιόλας χρόνο.

Πότε θα κάνω απόσβεση; - Ακόμη και στον 1ο χρόνο
Με βάση τα τωρινά δεδομένα, η μέση τιμή του υγραερίου διαμορφώνεται στα 0,87 ευρώ/λίτρο και της αμόλυβδης στα 1,68 ευρώ/λίτρο. Δηλαδή, το κόστος του υγραερίου είναι περίπου το μισό της βενζίνης. Τι σημαίνει τώρα αυτό στην πράξη; Ας πάρουμε για παράδειγμα, έναν οδηγό που κάνει περίπου 15.000 χλμ./έτος και το αυτοκίνητο του έχει μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. Επίσης, σημειώστε ότι, η συγκεκριμένη τιμή αυξάνεται κατά 15% περίπου με το υγραέριο (δηλαδή διαμορφώνεται στα 6,2 λτ./100 χλμ.). Έτσι, με υγραέριο, ο οδηγός θα χρειαστεί 883,5 ευρώ/έτος, την ίδια στιγμή που το κόστος κίνησης με αμόλυβδη διαμορφώνεται στα 1.159 ευρώ/έτος.

Συχνές ερωτήσεις:

Είναι ασφαλές το όχημα μετά από την εγκατάσταση υγραερίου ;

Aπ.: Σε κάθε περίπτωση, ένα αυτοκίνητο που μετατρέπεται σε υγραεριοκίνητο παραμένει ασφαλές, καθώς όλα τα εξαρτήματα έχουν περάσει ανάλογα τεστ και έχουν λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις.

Υπάρχει κίνδυνος έκρηξης του αυτοκινήτου μετά από σύγκρουση ή φωτιά;

Aπ.: Όχι, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος έκρηξης, καθώς υπάρχουν ειδικές βαλβίδες και συστήματα ασφαλείας που φροντίζουν για αυτό.

Τι οφέλη έχουμε από την χρήση υγραερίου;

Aπ.: Σε γενικές γραμμές, επιτυγχάνουμε πραγματική οικονομία της τάξης του έως 50% ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου (κάτι που οφείλεται στη διαφορά τιμής υγραερίου-αμόλυβδης), μειωμένες εκπομπές ρύπων, μακροζωία καταλύτη και εξαρτημάτων κινητήρα.

Χάνει σε απόδοση ο κινητήρας;

Aπ.: Με τα τελευταίας γενιάς κιτ μετατροπής, ο κινητήρας διατηρεί ακριβώς ίδιες την ιπποδύναμή του και τη ροπή του.

 Τι είδους δεξαμενή υγραερίου μπορώ να επιλέξω;

Aπ.: Υπάρχουν κυλινδρικές και σε σχήμα ρεζέρβας δεξαμενές υγραερίου, η χωρητικότητα των οποίων κυμαίνεται από 30 έως 120 λίτρα. Η τελική επιλογή βρίσκεται στο χέρι του ιδιοκτήτη του οχήματος και φυσικά εξαρτάται από το διαθέσιμο χώρο.

Πόσος χρόνος χρειάζεται να παραμείνει το αυτοκίνητο στο συνεργείο για την εγκατάσταση υγραερίου;

Aπ.: Η εγκατάσταση ενός συστήματος υγραερίου γίνεται σε 1-2 ημέρες ανάλογα με τον τύπο του οχήματος.

Πώς λειτουργεί το σύστημα - Πόσο ασφαλές είναι;
Η πίεση στην οποία βρίσκεται το υγραέριο στο ρεζερβουάρ αρκεί προκειμένου αυτό να φτάνει στο ρυθμιστή πίεσης ή εξαεριωτή που βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Εκεί, το υγραέριο μετατρέπεται από υγρή σε αέρια μορφή.
Στη συνέχεια, διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα στο φίλτρο υγραερίου και έπειτα στη μπεκιέρα, προκειμένου να ψεκαστεί στον κινητήρα για να γίνει η καύση. Για τον έλεγχο των λειτουργιών αυτών, υπεύθυνος είναι ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος που, εφόσον τεθεί σε λειτουργία, παρακάμπτει το βασικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου λειτουργώντας όμως, σε σχέση με τη μπεκιέρα, στους ίδιους παλμούς.

Αυτό σημαίνει ότι, δεν πρέπει να μπερδεύει τον εργοστασιακό εγκέφαλο για να μη φθείρονται τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα. Κατά την εκκίνηση του κινητήρα λοιπόν, η λειτουργία γίνεται με βενζίνη και περιμένουμε ώσπου ο δείκτης της θερμοκρασίας του κινητήρα να φτάσει τους 30 με 40 βαθμούς Κελσίου, προκειμένου, είτε μέσω του σχετικού διακόπτη είτε αυτόματα, να επιλεγεί το υγραέριο για καύσιμο. Τέλος, σύμφωνα με τους πιστοποιημένους μετατροπείς και τις εταιρείες εισαγωγής LPG συστημάτων, δεν υφίσταται κάποιο ενδεχόμενο προβλήματος έκρηξης ή πυρκαγιάς, μετά από αστοχία υλικού ή τρακάρισμα.
Και αυτό γιατί, το ρεζερβουάρ αλλά και το σύστημα συνολικά, διαθέτουν ειδικές βαλβίδες ασφαλείας, οι οποίες π.χ σε περίπτωση φωτιάς από ατύχημα, αποκόπτουν την παροχή ρεύματος και υγραερίου στον κινητήρα αλλά και φροντίζουν έτσι, ώστε το υγραέριο να εκτονώνεται στην ατμόσφαιρα.

Πώς γίνεται η συντήρηση του αυτοκινήτου μετά τη μετατροπή
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, η τακτική συντήρηση του συστήματος πραγματοποιείται περίπου κάθε 20.000 ή 25.000 χιλιόμετρα και, εκτός από ένα γενικό έλεγχο, περιλαμβάνει αλλαγή του φίλτρου υγραερίου που κοστίζει περίπου 5 με 10 ευρώ. Το ρεζερβουάρ υγραερίου καλό είναι να αντικαθίσταται σε διάστημα περίπου 10 ετών, με μέσο κόστος 90 ευρώ. Στα 50.000 χιλιόμετρα, πρέπει να καθαριστούν τα μπεκ, εργασία που κοστίζει περίπου 20 με 50 ευρώ.

Ο καταναλωτής επιλέγει μέσα από πολλές και εξίσου καλές μάρκες-λύσεις
Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματος τους σε LPG, εκτός από τα οικονομικά οφέλη που απολαμβάνουν, μπορούν να λάβουν και 2ετή εγγύηση για όλα τα μέρη του συστήματος που εγκαταστάθηκαν. Και αυτό γιατί, οι περισσότεροι μετατροπείς δίνουν, κατά μέσο όρο, δύο χρόνια εγγύηση σε ό,τι αφορά στη δική τους εγκατάσταση και στη λειτουργία της.
Σε κάθε περίπτωση, το συγκεκριμένο σημείο θα πρέπει να το διευκρινίσουμε πριν προχωρήσουμε στην οποιαδήποτε μετατροπή. Επίσης, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι, κάποιες επίσημες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων αναγνωρίζουν αυτού του είδους τις μετατροπές, ούτως ώστε η εργοστασιακή εγγύηση που ενδεχομένως να έχουμε, να συνεχίζει να είναι σε ισχύ και μετά το πέρας των εργασιών. Συνήθως, για αυτές τις περιπτώσεις, ο μοναδικός περιορισμός που τίθεται είναι η οποιαδήποτε βλάβη να μην έχει προκληθεί εξαιτίας σφάλματος στην εγκατάσταση του υγραερίου.

Η γνώμη των ειδικών. Τι πρέπει να προσέχετε!
Μιλώντας με ειδικούς του χώρου, όλοι πορεύονται σε μια κοινή συνισταμένη η οποία είναι η εξής: ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ τι αγοράζετε! Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν είναι συχνό φαινόμενο «αλεξιπτωτιστές» να εισέρχονται σε ένα χώρο και να προσπαθούν να καρπωθούν τα οφέλη του. Για το λόγο αυτό λοιπόν, επιλέξτε προσεκτικά τον εγκαταστάτη που θα τοποθετήσει το LPG στο αυτοκίνητο σας. Ζητήστε να δείτε ένα αυτοκίνητο στο οποίο έχει τοποθετήσει αυτός σύστημα υγραερίου. Ο καταναλωτής καλό θα ήταν να αγοράζει όλο το σύστημα κι όχι σε κομμάτια, με το κουτί να είναι σφραγισμένο. Την απόδειξη – τιμολόγιο αγοράς πρέπει να το ζητάτε, μιας και αυτό αποτελεί την εγγύηση σας. Μην λυπηθείτε μερικά ευρώ επιπλέον κι επιλέξτε επώνυμα σύστηματα υγραερίου κι όχι φτηνές απομιμήσεις.

Πείτε το στην ασφαλιστική σας
Η μετατροπή του αυτοκινήτου σας σε υγραεριοκίνητο, θα πρέπει να γνωστοποιηθεί και στην ασφαλιστική σας εταιρεία, ώστε να είστε καλυμμένοι για παν ενδεχόμενο. Οπτικά, ένα υγραεριοκίνητο αυτοκίνητο δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό, αφού η κυριότερη διαφορά του, εντοπίζεται στην τάπα ανεφοδιασμού που βρίσκεται συνήθως στον προφυλακτήρα. Από την πλευρά του οδηγού, αυτός δεν αντιλαμβάνεται τη μετάβαση από το ένα καύσιμο στο άλλο.

Σύστημα λίπανσης με υγραέριο: Ζωτικής σημασίας
Το σύστημα λίπανσης παίζει σημαντικό ρόλο σε έναν κινητήρα που τροφοδοτείται με υγραέριο. Κι αυτό γιατί οι βαλβίδες κι οι έδρες τους, είναι αρκετά επιρρεπείς στη φθορά όταν ένα όχημα οδηγείτε με υγραέριο ή με φυσικό αέριο. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην περίπτωση της βενζίνης, μιας και τα χημικά πρόσθετα που βρίσκονται στην βενζίνη φροντίζουν για την λίπανση των παραπάνω.

Είδη συστημάτων προστασίας
Τα συστήματα προστασίας λίπανσης των βαλβίδων, είναι συστήματα παροχής χημικού πρόσθετου λιπαντικού. Η παροχή χημικού - λιπαντικού μπορεί να γίνει άμεσα με πρόσθετα στη δεξαμενή του συστήματος τροφοδοσίας υγραερίου, με ανεξάρτητο δοσομετρικό σύστημα μέσω υποπίεσης, με ολοκληρωμένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα δοσομετρικά συστήματα κεντρικού ψεκασμού, με ολοκληρωμένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα σειριακού ψεκασμού και με συστήματα προστασίας αποκλειστικής τοποθέτησης. 
 
 http://www.autotriti.gr/spendless/data/news/LPG-Oikonomiko-kai-asfales_121363.asp

Aloe vera και αθλητικές κακώσεις

Η Αλόη βοηθάει, μέσω της αντι-φλεγμονώδους και θεραπευτικής δράσης της, μια μεγάλη ποικιλία από αθλητικές κακώσεις και προβλήματα να θεραπευτούν. Κακώσεις όπως: πρήξιμο και πόνος στις αρθρώσεις, μυϊκός πόνος, τενοντίτιδα, θυλακίτιδα, διαστρέμματα, μώλωπες συμπεριλαμβανομένων των οστών, κράμπες, δερματικούς ερεθισμούς, συμπεριλαμβανομένου του ερεθισμού, εγκαύματα, φουσκάλες, φαγούρα. Στις λιγότερο συχνές συνθήκες της ζημίας
περιλαμβάνονται βαθιά τραύματα στα οποία μετά την χειρουργική επέμβαση θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν σκευάσματα Αλόης, τα οποία καταπραΰνουν τις φλεγμονές, ανακουφίζουν τους πόνους και βοηθάνε στην αποκατάσταση της ζημίας.
Εισαγωγή
Πολλοί από τους τραυματισμούς και τα προβλήματα που εμφανίζονται μέσω του αθλητισμού είναι σχετικά μικροί, με την έννοια ότι θα ούτως ή άλλως στατιστικά ο καθένας που κάνει αθλητισμό, μπορεί να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Παρ 'όλα αυτά, κάποιος μικρός τραυματισμός προκαλεί μεγάλη δυσφορία και πόνο στον αθλούμενο, και ίσως μπορεί να τον αποκλείσει από μελλοντικά αθλητικά γεγονότα.
Κάθε προπονητής ή φυσιοθεραπευτής γνωρίζει, ως εκ τούτου, ότι η θεραπεία για κάθε τραυματισμό που προκύπτει είναι μια δοκιμασία καθώς πρέπει να ελαχιστοποιήθει η ταλαιπωρία και ο πόνος, να επιταχύνθει η επούλωση καθώς και να διασφαλιστεί ότι με τη θεραπεία δεν θα θιγούν οι μελλοντικές επιδόσεις του αθλητή.
Σε μερικές περιπτώσεις στους τραυματισμούς περιλαμβάνονται πιο σοβαρές καταστάσεις όπως σπασμένα οστά, χτυπήματα στο κεφάλι, διάσειση, βλάβη στην όραση, στην στοματική κοιλότητα, σπάσιμο δοντιών, βλάβη σε εσωτερικά όργανα κ.α.
Πολλές από αυτές θα περιλαμβάνουν διορθωτική χειρουργική επέμβαση και θα συμβάλουν   μακροπρόθεσμα σε απουσία από τις αθλητικές εκδηλώσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η ανάγκη για πλήρη νοσοκομειακή περίθαλψη μπορεί για μια στιγμή να αποκλείει τον αθλητή ή να προβληματίζει τον προπονητή ή τον φυσιοθεραπευτή από την λήψη αποφάσεων στην θεραπεία. Η αλόη δίνει την δυνατότητα να προσφέρει φυσικές θεραπείες και να βοηθήσει να προκαλέσει την ταχύτερη επούλωση των σπασμένων οστών.
Δράσεις της Αλόης όσον αφορά τις Αθλητικές Κακώσεις
Μεταξύ των συχνότερων βλαβών και προβλήματων για τους αθλητές και τις αθλήτριες είναι πρήξιμο και πόνος στις αρθρώσεις, μυϊκός πόνος, τενοντίτιδα, θυλακίτιδα, διαστρέμματα, μώλωπες (συμπεριλαμβανομένων των οστών), κράμπες, ερεθισμούς του δέρματος, μυκητιασικών λοιμώξεων, φουσκάλες, φαγούρα και τα εγκαύματα.
Οι ιδιότητες της Αλόης που σχετίζονται με αυτές τις κακώσεις, είναι η αντιφλεγμονώδης και η επουλωτική δράση. Όλες αυτές οι μορφές τοπικής βλάβης ιστού προκαλούν φλεγμονή στην πληγείσα περιοχή. Με αυτή φλεγμονή υπάρχει πάντα δυσφορία, ευαισθησία, πόνο, συχνά ερεθισμό και πολύ συχνά οίδημα. Η πρώτη προτεραιότητα είναι η ανακούφιση αυτών των ταλαιπωρίων και μείωση τυχόν πρηξίματος που μπορεί να έχει συμβεί. Υπάρχει επίσης μια σαφής υπόδειξη στην βιβλιογραφία ότι η Αλόη μπορεί να έχει άμεση ικανότητα να ανακουφίσει τον πόνο ξέχωρα επιπλέον από την ικανότητά της για την ανακούφιση της φλεγμονής. Αυτό θα ήταν ένα αναλγητικό αποτέλεσμα σε αντίθεση με την αντιφλεγμονώδη δράση η οποία μειώνει τον πόνο έμμεσα ανακουφίζοντας την φλεγμονής. Αυτό προτείνεται από σημειώσεις του Gupta, Singh και Singh (1981), στην οποία, αναφέρει ότι - χρησιμοποιεί "αρουραίους ως πειραματόζωα και έδειξε ότι η Αλόη άσκησε αναλγητική δράση την ίδια στιγμή με την πρόκληση του πόνου. Αυτό ήταν σαφώς διαφορετικό από την ανακούφιση της φλεγμονής, επειδή η φλεγμονή παίρνει ένα μετρήσιμο χρόνο για να αναπτυχθεί μετά από έναν τραυματισμό. Έτσι, σε τραυματισμένους αθλητές και αθλήτριες, μίγματα επεξεργασμένα με Aλόη, μπορεί κάλλιστα να ωφελήσουν από αυτή την ξεχωριστή δράση κι να συμβάλουν στην ανακούφιση του πόνου. Αυτή η ξεχωριστή ευνοϊκή δράση της Aloe φαίνεται πιθανό να αυξήσει τα οφέλη της άμεσης δράσης επί των διόγκωση και άλλα αποτελέσματα της φλεγμονής.
Δεδομένου ότι όλες οι συνθήκες που βρέθηκαν σε μεγαλύτερη συχνότητα και συνδέονται με αθλητικά τραύματα περιλαμβάνουν βλάβη ιστού, τότε η φλεγμονή είναι πάντα παρούσα, η οποία οδηγεί σε ένα μεγάλο μέρος της ακινησίας δυσφορία και πόνο. Δεδομένου ότι η Aloe είναι ένας αντι-φλεγμονώδης κατεξοχήν παράγοντας, διαθέτοντας θεραπευτικές ιδιότητες, κάνει ουσιαστικά την Aloe ασυναγώνιστη για την ανακούφιση και θεραπεία αυτών των καταστάσεων.
Στον Πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζονται τα διάφορα κοινά αθλητικά προβλήματα που έχουν αναφερθεί και εντοπίζει τις κυριότερες σχετικές δράσεις της Αλόης που ισχύουν σε κάθε περίπτωση.
Στις λιγότερο συχνές συνθήκες της ζημίας που περιλαμβάνουν βαθύ τραύμα και ράψιμο ή μπορεί να απαιτείται και χειρουργική επέμβαση, η Aloe vera καταπραΰνει, απαλύνει τον πόνο και προάγει την αποκατάσταση της βλάβης και του χειρουργικού τραύματος γενικά. Η βιβλιογραφία δείχνει ότι έχει εφαρμοστεί για την ανακούφιση των χειρουργικών τραυμάτων, στην οδοντιατρική στην ωτορηνολαρυγκολογική(αυτιών, της μύτης και του λαιμού).
ΕΥΝΟΪΚΗ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΛΟΗΣ
Οίδημα και πόνο στις αρθρώσεις - Μείωση του πόνου / λιγότερο φλεγμονώδη διόγκωση
Πόνος των μυών - Μείωση του πόνου / λιγότερη φλεγμονή στους μυς
Τενοντίτιδα - Μείωση του πόνου / λιγότερη φλεγμονή στους τένοντες
Θυλακίτιδα - Μείωση του πόνου / λιγότερη φλεγμονή στο bursae
Μυς - Μείωση του πόνου / λιγότερη φλεγμονή στους κακοποιημένους μυς και τένοντες
Διαστρέμματα, εξαρθρώσεις - Μείωση του πόνου / μικρότερη φλεγμονή στους τραυματισμένους μυς και τένοντες
Μώλωπες συμπεριλαμβανομένων των οστικών, μώλωπες - Μείωση του πόνου / μείωση φλεγμονής στο οστό
Μυϊκές κράμπες και σπασμούς - Μείωση του πόνου / μείωση φλεγμονής στους μυς
Κνησμός, ερεθισμοί του δέρματος, και εγκαύματα από ταρτάν και χλοοτάπητα - Μείωση Ερεθισμού / μείωση φλεγμονής στο δέρμα και σε υπο-δερματικούς ιστούς / ενίσχυση ανοσο-διεγερτικού αποτελέσματος και ελαχιστοποίηση πιθανότητας μόλυνσης
Μυκητιάσεις - Ανοσο-διεγερτική δράση με αποτέλεσμα την μειώση της μόλυνσης
Φουσκάλες - Μείωση πόνου/ λιγότερη φλεγμονή στο χώρο της φουσκάλας / ανοσο-διεγερτικό αποτέλεσμα με μείωση των πιθανότητων μόλυνσης.
Ηλιακό έγκαυμα - Μείωση ερεθισμού/ λιγότερη φλεγμονή στο δέρμα και στους υπο-δερμικούς ιστούς
Η πρώτη προτεραιότητα στην εφαρμογή Αλόης για την ανακούφιση και τη θεραπεία οποιουδήποτε εκ των παραπάνω προβλήματων είναι συνήθως προετοιμασία της επιφάνειας της πληγείσας περιοχής. Σαφές πλεονεκτήματα ως προς την αποδωση  είναι να χρησιμοποιήσουμε ολόκληρο το πυκνό ζελέ Αλόης. Επομένως, μια πολύ βασική σημαντική θεραπεία είναι : μια ολόκληρη αποστειρωμένη γάζα με συμπυκνωμένο τζελ, να τυλίγουμε την πληγήσα περιοχή, διατηρώντας την σε επαφή με αυτή για 30 έως 60 λεπτά. Εναλλακτικά, εάν ο προπονητής ή ο φυσιοθεραπευτής ανά περίπτωση μπορεί να εφαρμόσει στην καταπονημένη περιοχή, μια πετσέτα ποτισμένη ολόκληρη με συμπυκνωμένη Αλόη και πάγο. Σε κάθε περίπτωση, όταν η γάζα ή η πετσέτα δείχνει σημάδια ξήρανσης θα πρέπει να ενυδατώνεται εκ νέου πριν την εφαρμογή. Είναι ο καλύτερος αυτή η πολύ απλή μέθοδος. Όσο πιο πυκνό είναι το μείγμα τόσο το καλύτερο, γιατί μας δίνει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Όταν χρησιμοποιείται χωρίς αραίωση και χωρίς προσθήκες, τα δραστικά συστατικά των Aloe vera έρχονται σε επαφή με τους ιστούς σε υψηλότερες συγκεντρώσεις, δραστικών ουσιών. Η άμεση χρήση είναι απόλυτα ενδεδειγμένη σε περιπτώσεις οξείας κατάστασης κακώσεων, όπως : διαστρέμματα, μώλωπες και κράμπες, πόνος στους μυς, τους τένοντες και τις αρθρώσεις, οίδημα και φλεγμονή οπουδήποτε και σε ερεθισμούς του δέρματος από γδαρσίματα.
Ωστόσο, υπάρχουν φορές που είναι πιο βολικό να χρησιμοποιηθεί ένα παρασκεύασμα που έχει κάποια προστιθέμενη ουσία. Κάθε φορά που δεν είναι δυνατό να χρησιμοποιήσετε ένα πανί, μπορούμε να βάζουμε μια λοσιόν με σύστατικό γλυκερίνης. Περισσότερη γλυκερίνη θα δώσει κάποιο πάχος, κατά 20% επιπλέον. Αυτό το είδος κατόπιν εφαρμόζεται ελεύθερα στο χώρο και τρίβεται, ακολουθούμενο από ένα αποτελεσματικό μασάζ για 5 έως 10 λεπτά μετά από κάθε εφαρμογή. Αυτή η διαδικασία επαναλαμβάνεται 4 ή 5 φορές την ημέρα. Η προσέγγιση αυτή είναι κατάλληλη για χρήση ως προς το πρώτο βήμα. Θυλακίτιδα, τενοντίτιδα, πόνος των μυών, πόνος στις αρθρώσεις και τους όρους που αφορούν πρήξιμο μπορεί όλα να αντιμετωπίζονται με αυτόν τον τρόπο. Η Αλόη είναι ευρέως γνωστή για τις  διείσδυτικές τις ιδιότητες, η οποία ενισχύεται με την μέθοδο του μασάζ. Ζελέ αλόης μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως ένα αποτελεσματικό μέσο επαφής κατά της τριβλης για τη θεραπεία με υπερήχους, όπως συχνά χρησιμοποιούν κάποιοι από τους φυσιοθεραπευτές.

ΠΗΓΗ www.pharmacyaloe.gr