ΚΟΣΜΟΣ

Κάλλιστον κόσμος, ποίημα γαρ θεού. - Θαλής ο Μιλήσιος

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ον. - Αριστοτέλης

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τραπεζίτης είναι αυτός που σου δανείζει μια ομπρέλα όταν έχει ήλιο και σου τη ζητά πίσω τη στιγμή που θα αρχίσει να βρέχει. - Mark Twain

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το σημαντικό πράγμα είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Η περιέργεια έχει τον λόγο της που υπάρχει. - Albert Einstein

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Όταν δεν είναι κανείς να σε λυπηθεί ή να ζητωκραυγάσει για σένα, αυτή είναι η στιγμή που γίνεσαι παίκτης. - Ανώνυμος

ΓΝΩΜΕΣ

Οι απόψεις μας γίνονται σταθερές από τη στιγμή που σταματάμε να σκεφτόμαστε. - Ernest Renan

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ετούτος δω ο λαός δε γονατίζει παρά μονάχα μπροστά στους νεκρούς του. - Γιάννης Ρίτσος

Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

Chevrolet Camaro Z/28 Convertible

Η εταιρεία Blackdog Speed Shop έκανε μία σπάνια διασταύρωση η οποία δημιούργησε την Chevrolet Camaro Z/28 Convertible.
Η αλήθεια είναι πως στις μέρες μας οι εταιρίες προσφέρουν αυτοκίνητα για κάθε γούστο και δύσκολα θα βρεθεί κάποιος που να μην ικανοποιείται από αυτό.
Και πάλι όμως είναι και αυτοί που δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να έχουν κάτι που έχει και κάποιος άλλος. Ένας από αυτούς είναι και ο Tony, ο ιδιοκτήτης της Chevrolet Camaro SS Convertible. Χάρη σε αυτόν δημιουργήθηκε η μία και μόναδική Camaro Z/28 Convertbile καθώς πλέον το αυτοκίνητο χάρη στην εργασία του Αμερικάνου βελτιωτή Blackdog Speed Shop απέκτησε όλα μα όλα τα εξαρτήματα της Camaro Z/28. Ενός μοντέλου που παράγεται αποκλειστικά ως coupe.
Η διαδικασία φυσικά μόνο εύκολη δεν ήταν αλλά ο Blackdog Speed Shop έχει μεγάλη τεχνογνωσία σε μετατροπές τέτοιου είδους. Οι μηχανικοί του προμηθεύτικαν με όλα τα ανταλλακτικά της Camaro Z/28 και τα τοποθέτησαν στην cabrio Camaro.
Το αυτοκίνητο φυσικά και εκτέθηκε στο SEMA Show 2014, κάθε άλλο παρά εκθεσιακό είναι όμως καθώς ο Tony, ο ιδιοκτήτης του, το χρησιμοποιεί κανονικά.






http://www.burnout.gr/articles/news/chevrolet-camaro-z28-convertible

Renault Clio από 10.900 ευρώ

Ένα από τα στοιχεία που τα στελέχη της Renault ήθελαν να αλλάξουν στο νεο Clio ήταν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του. Η τέταρτη γενιά του μοντέλου -που απέκτησε συγχρόνως νέα δυναμική εμφάνιση- είναι 100 κιλά ελαφρύτερη από το αυτοκίνητο που διαδέχεται, παρά το γεγονός ότι μεγάλωσε σε μέγεθος, σε αντίθεση με την πρακτική των περισσότερων ανταγωνιστών.
Το τιμόνι του έχει τη σωστή αίσθηση και οι ρυθμίσεις σε πλαίσιο και αναρτήσεις εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, χωρίς να έχει χαθεί η άνεση, που ήταν από τα βασικά πλεονεκτήματα και της τρίτης γενιάς. Το δε ύψος του μειώθηκε, για σκοπούς αεροδυναμικής.
Ορισμένες παραχωρήσεις, όπως η μέτρια ορατότητα στο πίσω μέρος και το ψηλό κατώφλι του χώρου αποσκευών, αποτελούν τα μοναδικά του ψεγάδια, χωρίς αυτό να αφαιρεί από το εντυπωσιακό του πακέτο.
Στο εσωτερικό το ταμπλό είναι μοντέρνο, με την οθόνη των πολυμέσων να κυριαρχεί ψηλά στην κεντρική κονσόλα και το ψηφιακό ταχύμετρο να ξεχωρίζει στο κέντρο του πίνακα οργάνων.
Πέρα από τις ποικίλες δυνατότητες εξατομίκευσης στην επιλογή των χρωμάτων, αξεσουάρ εμφάνισης και εξοπλισμού, η τέταρτη γενιά του Clio ξεχωρίζει για τον 1.500άρη ντίζελ με τους 90 ίππους, ο οποίος καταναλώνει μόλις 3.2 λίτρα/100 χλμ.
Ο εν λόγω πετρελαιοκινητήρας διακρίνονται για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων (83 γρ./χλμ.) και την εύρυθμη λειτουργία του. Στην Κύπρο η τιμή του νέου Renault Clio (έκδοση 1.2 βενζίνη) ανέρχεται στα 10.900 ευρώ, ενώ η τιμή της έκδοσης diesel ανέρχεται στα 12.900 ευρώ.

http://www.4troxoi.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=3507

3κύλινδρο το Audi Α1

Η Audi ανανεώνει αισθητικά τα A1 και A1 Sportback, εμπλουτίζει τη γκάμα τους με 6 νέα / βελτιωμένα μοτέρ, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο της φίρμας, τοποθετούνται δύο 3κύλινδρα σύνολα.4 χρόνια μετά το λανσάρισμα και ύστερα από 500.000 πωλήσεις, η Audi αποφάσισε να προχωρήσει στην ανανέωση του μικρότερού της μοντέλου, του Α1. Η διάθεση των A1 και A1 Sportback θα εκκινήσει στις ευρωπαϊκές αγορές από τον προσεχή Απρίλιο, με τα μεγάλα νέα να έρχονται όχι τόσο από την αισθητική αναβάθμιση, όσο από το γεγονός πως για πρώτη φορά σε μοντέλο της Audi, τοποθετούνται κινητήρες με τρεις κυλίνδρους. Επιπλέον, οι άνθρωποι της φίρμας, προκειμένου να βελτιώσουν περαιτέρω την οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου τους, «πείραξαν» το σασί του, ενώ το Α1 θα προσφέρεται προαιρετικά με προσαρμοζόμενη ανάρτηση.

Αρχίζοντας από τις (περιορισμένες) οπτικές αλλαγές, ελαφρώς τροποποιημένοι είναι οι προφυλακτήρες, αλλά και η εμπρόσθια μάσκα, ενώ έχουν διαφοροποιηθεί τα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων. Το ανανεωμένο Α1 «κέρδισε» 20 χλστ., με το μήκος του να ορίζεται πλέον στα 3.980 χλστ. Όπως και πριν, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν το Α1 δίχρωμο, ενώ δύο επιλογές εξατομίκευσης, οι design & sport.

Στην καμπίνα έχει τοποθετηθεί το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα infotainment MMI navigation plus, του οποίου η οθόνη αναδιπλώνεται από το πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Προσφέρει έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών και λειτουργεί ως WiFi hotspot. Στην λίστα του εξοπλισμού ανήκει και το εξαιρετικό σύστημα ήχου Bose Surround Sound.

Η μεγάλη είδηση, όμως, είναι πως τα ανανεωμένα Α1 και Α1 Sportback θα προσφέρονται με έξι νέους ή βελτιωμένους κινητήρες, με την κατανάλωση καυσίμου της νέας παλέτας συνόλων να έχει πέσει κατά μέσο 10%. Από αυτούς, οι τέσσερις είναι βενζίνης και οι δύο πετρελαίου. Πρεμιέρα στην Audi κάνουν οι τρικύλινδροι 1.0 TFSI και 1.4 TDI ultra, δύο κινητήρες που προέρχονται από το επίσης ανανεωμένο «αδελφό» VW Polo. Ο 1.000ρης TFSI αποδίδει 95 ίππους και χαρίζει κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. στο Α1, αλλά και εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ. Το 1.400άρι TDI σύνολο έχει ισχύ 90 ίππων και «ζητάει» από το Α1 μόλις 3,4 λτ. πετρελαίου ανά 100 χλμ., ενώ εκπέμπει 89 γρ./χλμ. CO2.

Οι 4κύλινδρες επιλογές στο ανανεωμένο Α1 περιλαμβάνουν το μοτέρ 1.4 TFSI, με δύο αποδόσεις με 125 και 150 ίππους, με την τελευταία να ενσωματώνει τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, όταν οι απαιτήσεις το επιτρέπουν. Το παρόν δίνει και το 1.8 TFSI μοτέρ των 192 ίππων, αλλά και ο κινητήρας πετρελαίου 1.6 TDI των 115 αλόγων. Στην κορυφή της γκάμας είναι, φυσικά, τα S1 και S1 Sportback, τον οποίων το 2.0 TFSI σύνολο αποδίδει 231 ίππους και 300 Nm, επιτρέποντάς τους να κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ. (5,9 το Sportback) και να έχουν τελική 250 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που η κατανάλωση ορίζεται στα 7,2 λτ./100 χλμ. (7,3 το Sportback) και οι εκπομπές CO2 στα 166 γρ./χλμ. (168 το Sportback).

Όπως προείπαμε, δουλειά έγινε στο σασί, προκειμένου το Α1 να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα άνεσης και κρατήματος, ενώ πλέον υπάρχει η επιλογή για προσαρμοζόμενη ανάρτηση. Επιπλέον, ο οδηγός μέσω του συστήματος MMI, ελέγχει τα χαρακτηριστικά του τιμονιού, της ανάρτησης, του κιβωτίου και του γκαζιού. Το εν λόγω σύστημα λέγεται Drive Select και προσφέρει τρία προγράμματα λειτουργίας. Τέλος, νέο είναι το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο προσφέρει ηλεκτρουδραυλική υποβοήθηση.





 http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/3kylindro-to-Audi-A1_121697.asp#photo5