ΚΟΣΜΟΣ

Κάλλιστον κόσμος, ποίημα γαρ θεού. - Θαλής ο Μιλήσιος

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ον. - Αριστοτέλης

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τραπεζίτης είναι αυτός που σου δανείζει μια ομπρέλα όταν έχει ήλιο και σου τη ζητά πίσω τη στιγμή που θα αρχίσει να βρέχει. - Mark Twain

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το σημαντικό πράγμα είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Η περιέργεια έχει τον λόγο της που υπάρχει. - Albert Einstein

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Όταν δεν είναι κανείς να σε λυπηθεί ή να ζητωκραυγάσει για σένα, αυτή είναι η στιγμή που γίνεσαι παίκτης. - Ανώνυμος

ΓΝΩΜΕΣ

Οι απόψεις μας γίνονται σταθερές από τη στιγμή που σταματάμε να σκεφτόμαστε. - Ernest Renan

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ετούτος δω ο λαός δε γονατίζει παρά μονάχα μπροστά στους νεκρούς του. - Γιάννης Ρίτσος

Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2014

Ποιός είναι ο μυστηριώδης κ.Μακρής που έβγαλε 180 εκατομμύρια στο εξωτερικό από το 2010-2013;




Λαβράκι εντόπισαν οι οικονομικοί εισαγγελείς στον έλεγχο που διενεργούν για τα χρήματα που έχουν εξαχθεί σε τράπεζες του εξωτερικού και που δεν έχουν δηλωθεί στην εφορία, κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Ανακάλυψαν, όπως...
«Το Βήμα» πληροφορείται, έναν λογαριασμό που ανήκει σε ανύπαρκτο πρόσωπο, ο οποίος εξήγαγε από το 2010 έως το 2013 συνολικά 235.197.067,11 δολάρια Αμερικής και 119.856,17 ευρώ. Συνολικά, δηλαδή εξήγαγε περί τα 180 εκατ. ευρώ.

Όλα άρχισαν όταν οι οικονομικοί εισαγγελείς διέταξαν την διενέργεια φορολογικού ελέγχου που αφορούν φυσικά πρόσωπα ή εταιρίες για απολεσθέντα εμβάσματα στο εξωτερικό. Εντοπίσθηκε- ανάμεσα στα άλλα- ένα φυσικό πρόσωπο, ονόματι Μακρής Νικόλαος, ο οποίος εμφανίζεται να έχει αποστείλει στο εξωτερικό, μέσω της Εθνικής Τράπεζας τα ανωτέρω εμβάσματα. Και εδώ αρχίζει μία απίστευτη ιστορία.

Όπως αναφέρεται σε έγγραφο οικονομικών εισαγγελέων, ενώ στην αναλυτική κατάσταση των εμβασμάτων εμφανίζεται ως «ΑΦΜ 0333333 του Νικόλαου Μακρή με εντολέα της Moil Coat Trading Co LTD» και αποδέκτης εμβασμάτων την Tosta Total Oil Tradings στο Ηνωμένο Βασίλειο (UK) αποδείχθηκαν τα παρακάτω:

«Κατόπιν έρευνας για ανεύρεση του φυσικού προσώπου Μακρής Νικόλας και σχετικής αλληλογραφίας με την Εθνική Τράπεζα προκύπτει ότι:

* Δεν έχει δηλωθεί πουθενά αναγραφή σε τραπεζικό έγγραφο ο ανωτέρω ΑΦΜ, ούτε το όνομα Μακρής Νικόλας.

* Η Εθνική Τράπεζα απάντησε ότι πρόκειται περί "συστημικού προβλήματος" της μηχανογράφησης η αναγραφή ΑΦΜ φυσικού προσώπου»

* Εντολέας των εμβασμάτων εμφανίζεται η κεντρική εταιρία Moil Coat Trading Co LTD και ο τραπεζικός λογαριασμός που αναφέρεται στα swifts ανήκει σ΄αυτόν.

* Τον λογαριασμό αυτόν διαχειρίζεται και εκπροσωπεί τα φυσικά πρόσωπα που αναφέρονται στα έγραφα με υπ΄αριθμόν πρωτ. 19807/ 16- 0
9- 2014 και ΕΜΟ 663/10-9 14) της υπηρεσίας μας.

* Η ως άνω εταιρία έχει έδρα την Κύπρο και είναι συμφερόντων (σ.σ. αναφέρει μία ελληνική εταιρία, με έδρα σε περιοχή του Κηφισού), όπως αναφέρεται στα έγγραφα της Εθνικής Τράπεζας.»

Ποίος όμως είναι ο κ. Μακρής, που αναζητείται από τους οικονομικούς εισαγγελείς, εκτός εάν πρόκειται περί ψευδωνύμου ώστε να μην εντοπιστεί ποίος ή ποίοι εξήγαγαν χρήματα στο εξωτερικό κατά την κρίσιμη περίοδο για την χώρα.

Τα 10 καλύτερα. Μόνο για ΟΔΗΓΟΥΣ παρακαλώ!

Το ξέρουμε ότι είναι ακατόρθωτο να επιλέξει κανείς τα δέκα καλύτερα αυτοκίνητα όλων των εποχών για οδηγούς. Και είμαστε σίγουροι ότι έχουμε κάνει λάθη, ότι έχουμε παραλείψει σημαντικά μοντέλα. Επίσης ξέρουμε ότι με την επιλογή αυτή κάναμε περισσότερους εχθρούς από φίλους! Το επιχειρούμε όμως, μένοντας μάλιστα προσγειωμένοι σε ‘down to earth’ επιλογές και σε σχετικά πρόσφατες προτάσεις. Και κάτι ακόμη: τα δέκα αυτοκίνητα που παρουσιάζουμε εδώ δεν είναι κατά σειρά αξιολόγησης, αφού αυτό θα ήταν αδύνατο. Απολαύστε και διαφωνείστε ελεύθερα λοιπόν…

Mini Cooper
TOP_10_DRIVERS_CARS

Το οικονομικό αυτοκίνητο, η ιδανική εκμετάλλευση του χώρου, η αίσθηση της pop-art κουλτούρας, όλα αυτά θα μπορούσαν να υπογράψουν και να περιγράψουν με τον καλύτερο τρόπο το αγαπημένο μας Mini. Όμως όλα αυτά δεν θα σήμαιναν και πολλά αν δεν ήταν το μεγαλύτερο αυτοκίνητο/kart που σχεδιάστηκε ποτέ. Με τους τροχούς στις τέσσερις άκρες και τη κοιλιά του να σέρνεται στην άσφαλτο, αυτός ο «δολοφόνος γιγάντων» έγραψε ιστορία. Το «ντριφτάρω με τους τέσσερις» γεννήθηκε μαζί του! Το «με όσα» ήταν η απόλυτη έκφραση εμπιστοσύνης.


Lotus Elan
TOP_10_DRIVERS_CARS

Το αυτοκίνητο που μπορούσε να μετατρέψει τον κάθε… κουλό σε θεό. Το απόλυτο ζύγισμα σε λογική αφαίρεσης. Πλαίσιο, χωρίς πλαίσιο, αλλά μόνο μια «ραχοκοκαλιά», η λογική του Chapman σε όλο της το μεγαλείο: Το λιγότερο είναι απλά περισσότερο. Στρίβει, σε οδηγεί και το οδηγείς, γίνεσαι ένα, η Elan (εκείνη η πρώτη) είναι απλά η προέκταση των χεριών σου, της σκέψης σου. Όλα ξαφνικά γίνονται εύκολα και η μπάρα των απαιτήσεων και των προσδοκιών ανεβαίνει. Τα όρια περιορίζονται και προσδιορίζονται μόνο από την φαντασία του οδηγού.


Caterham Seven
TOP_10_DRIVERS_CARS

Ουσιαστικάκαι εδώ αναφερόμαστε σε μια δημιουργία του Colin Chapman. Εδώ και πάλι έχουμε να κάνουμε με το «μη αυτοκίνητο», αλλά πριν μπλέξουμε σε προσωκρατικές περιγραφές του κόσμου, απλά να πούμε ότι το Seven δε είναι ένα αυτοκίνητο, αλλά μια ιδέα. Η ιδέα του «απόλυτου τίποτα» που μεταφράζεται στο «απόλυτο όλον». Ένας κινητήρας, ένα πλαίσιο, ελάχιστα κιλά, ο οδηγός να κρέμεται μεταξύ ουρανού και γης. Τίποτα ανάμεσα σε εσένα και στην άσφαλτο. Εσύ είσαι η άσφαλτος! Η επιλογή του ατρόμητου Νεάντερνταλ!


Alfa Romeo Alfasud
TOP_10_DRIVERS_CARS

Το ερώτημα ήταν ένα: Θα μπορούσε ποτέ η Alfa Romeo, μια εταιρεία που είχε διαπρέψει στη κίνηση πίσω, να γράψει ιστορία μεταφέροντας τη κίνηση και στους εμπρός τροχούς; Το στοίχημα δεν ήταν εύκολο, όμως η Sud αποδείχτηκε διαμάντι από τη πρώτη στιγμή και έβαλε τα γυαλιά σε παραδοσιακούς μνηστήρες της κίνησης εμπρός. Ήταν ο μπόξερ κινητήρας εμπρός, ήταν οι γωνίες των αναρτήσεων που έδωσαν στο αυτοκίνητο μυθικό status και όλοι ορκίζονταν στο όνομά της. Άλλαξε τον τρόπο που τα εμπρός αυτοκίνητα συμπεριφέρονταν!


Peugeot 205 GTi
TOP_10_DRIVERS_CARS

Ορκίζομαι να πω την αλήθεια και μόνο την αλήθεια. Όποιος έμαθε να οδηγεί σε ένα 205 GTi, απλά ξέρει να οδηγεί. Γιατί απλά καταλαβαίνει πως λειτουργεί ένα αυτοκίνητο. Κατανοεί τι κάνουν οι αναρτήσεις, ποιός ο σκοπός του τιμονιού, γιατί υπάρχουν τα φρένα. Το αυτοκίνητο αυτό σου έδινε χρόνο να καταλάβεις τι συνέβαινε, η πληροφορία ερχόταν στο σώμα σου σταδιακά και έτσι σου άφηνε χρόνο να αντιδράσεις. Ο κακός οδηγός γινόταν καλός, ο καλός πολύ καλός και ο πολύ καλός απλά θεός. Το αυτοκίνητο σε κολάκευε και συγχωρούσε! 


Renault Clio Williams
TOP_10_DRIVERS_CARS

Τα πραγματικά αυτοκίνητα γράφουν τα ίδια την ιστορία τους. Τα χάδια της Williams μεταμόρφωσαν το chic Clio σε πραγματικό όπλο. Μονοκόμματη αίσθηση από ένα αυτοκίνητο που έστριβε μονίμως με τους τέσσερις, γλιστρώντας υπό πλήρη έλεγχο από στροφή σε στροφή, ανεβάζοντας τη λίμπιντο και το εγώ του οδηγού. Έμπαινες παιδί και έβγαινες άντρας. Μπορούσε να κάνει απίστευτα πράγματα, χωρίς να μπερδεύεται σε ατέλειωτη υποστροφή,. Καλό θα ήταν πάντως ο οδηγός να μην παραμυθιάζονταν, δεν ήταν αυτός , ήταν το αυτοκίνητο που τα έκανε όλα αυτά!


Lotus Elise
TOP_10_DRIVERS_CARS

Είπαν να επαναλάβουν αυτό πoυ ξέρουν να κάνουν στη Lotus και το έκαναν χωρίς τον Chapman. Πάντως και αυτός κάπως έτσι θα το έκανε. Αλουμινένιο βασικό πλαίσιο και κινητήρας στο κέντρο. Τώρα όλη η αίσθηση κυλά στη σπονδυλική σου στήλη, λες και οι νευρώνες είναι ενωμένοι κατευθείαν με τα ελαστικά. Είναι τόση πολλή η πληροφορία που φτάνει στον εγκέφαλό σου που είναι κουραστική. Δεν μπορείς να ξέρεις τόσα πολλά πράγματα ταυτόχρονα, όμως είναι σημαντικό που η πληροφορία υπάρχει για όποιον δεν θέλει να… ακούει ραδιόφωνο!


Lancia Integrale
TOP_10_DRIVERS_CARS

Κανείς δεν υποψιάζονταν ότι η Lancia θα μεταμόρφωνε ένα καλό αυτοκίνητο σε νικητή. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ την έκπληξη των συντακτών αυτοκινήτου, τα γουρλωμένα τους μάτια και τα πλατιά χαμόγελα όταν για πρώτη φορά οδήγησαν το αυτοκίνητο. Ήταν σαν ένα σφυρί να τους είχε χτυπήσει. Τα όρια είχαν αυξηθεί, νέοι ορίζοντες σε ότι είχε να κάνει με την πρόσφυση είχαν ανοιχτεί εμπρός τους. Ένας νέος κόσμος ορίων ξαφνικά δημιουργήθηκε χάρη στη τετρακίνηση, που αν και πρωτόγονη με τα σημερινά δεδομένα, ήταν ένα τεράστιο βήμα.


BMW M3 CSL
TOP_10_DRIVERS_CARS

Η σειρά Μ αποτελεί την αποθέωση των Γερμανών. Όμως πάντα υπάρχει και το κερασάκι στη τούρτα: η ελαφρωμένη CSL είναι η απόλυτη εκδοχή του «γερμανικού σπορ», ότι πιο απόλυτο, ότι πιο συμμετοχικό, ότι πιο κοντά στη ψυχή μπορεί να υπάρξει. Η κλασική πρακτική του κινητήρα εμπρός-κίνηση πίσω πάντα υπάρχει, αλλά για κάποιο μυστήριο λόγο που ίσως ούτε τα παιδιά από το Μόναχο έχουν καταλάβει, το αυτοκίνητο αυτό είναι χαρισματικό. Θεωρείται σαν το καλύτερο όλων των εποχών και αν έχετε τη τύχη να το οδηγήσετε, απλά δεν θα κατέβετε ποτέ!


Porsche 911
TOP_10_DRIVERS_CARS

Η 911 ήταν το μεγαλύτερο λάθος που έγινε ποτέ, αλλά το ομορφότερο λάθος. Λάθος η θέση του κινητήρα, λάθος η κατανομή: σήκωνες το πόδι από το γκάζι στη μέση της στροφής και κατέληγες στο χαντάκι, έτσι απλά. Όμως ήταν το απόλυτο «κοχονόμετρο»! Αν μπορούσες να το ελέγξεις, ή μάλλον αν μπορούσες να το δαμάσεις, μπορούσες να πετύχεις τα πάντα! Η 911 είναι μια ιστορία από μόνη της, είναι το απόλυτο σπορ αυτοκίνητο, είναι τα «άγια των αγίων» της απόλυτης αίσθησης, η επιτομή του feedback! Αν δεν έχεις οδηγήσει μία, δεν έχεις οδηγήσει.

 http://www.gocar.gr/go-classic/specials/11731,Ta_10_kalytera_Mono_gia_ODHGOYS_parakalw.html

Νέο Honda Civic Type R στο Παρίσι

Με 2λιτρο Turbo i-VTEC, πάνω από 280 PS και ‘+R’ mode για την πίστα

Με κάθε επισημότητα παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το concept του νέου Civic Type- R σε λαμπερή μπλε περιβολή αυτή τη φορά. Το νέο hot hatch που αναμένεται στην αγορά το 2015, θα είναι το πιο extreme Type R όλων των εποχών, σύμφωνα με τη Honda, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη μάρκα στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος 2.0 i-VTEC με ισχύ πάνω από 280 ίππους που υπόσχεται απαράμιλλες επιδόσεις συγκριτικά με οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Type R – συμπεριλαμβανομένων όλων των γενιών του Civic, αλλά και των θρυλικών σπορ εκδόσεων των Integra, Accord και NSX! Ο νέος κινητήρας πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6 και δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορεί.
Πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα της Honda προς την υπερτροφοδότηση – θυμίζουμε πως οι προκάτοχοί της σειράς Type R είχαν ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Όπως μας προετοιμάζουν οι Ιάπωνες, ο συνδυασμός υψηλής ροπής από το turbo στις χαμηλές στροφές και η δύναμη του VTEC ψηλά, θα προσφέρει μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Όπως αποκάλυψε ο Suehiro Hasshi, Large Project Leader του Civic Type R στο Honda R&D, ο κινητήρας μπορεί να υπερέχει όλων των προηγούμενων Type R σε απόλυτη ισχύ, ροπή και απόκριση, ωστόσο οι μηχανολογικές καινοτομίες και βελτιώσεις είναι αυτές που κάνουν το νέο Civic Type R το απόλυτο αυτοκίνητο για τον οδηγό, που θα φορά επάξια το διάσημο κόκκινο έμβλημα ‘H’. Για παράδειγμα, το Civic Type R θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του mode ‘+R’ της Honda. Αυτό ενεργοποιείται από ένα μπουτόν δίπλα στο τιμόνι και υπόσχεται συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται με τη χαρτογράφηση της ροπής να αλλάζει σε πιο σπορ ρύθμιση και με έμφαση στις επιδόσεις. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πιο άμεσα και μαζί με το νέο σύστημα προσαρμοζόμενων αμορτισέρ τεσσάρων σημείων (Adaptive Damper System), διασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά. Όπως εξηγεί ο Hasshi, «στο στάνταρ πρόγραμμα το Civic Type R είναι εξαιρετικά ευέλικτο, ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο με απολαυστική και άνετη επιτάχυνση. Το μπουτόν ‘+R’ φέρνει στην επιφάνεια ένα πιο δυναμικό και σπορ αυτοκίνητο που ανεβάζει την αδρεναλίνη του οδηγού. Η διαφορά στο χαρακτήρα είναι τεράστια. Το ‘+R’ mode είναι extreme: το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για χρήση στην πίστα και αυτό θα εκτιμηθεί από τους πραγματικούς λάτρεις της σπορ οδήγησης».
Ένα ακόμα στοιχείο του νέου Civic Type R είναι το σύστημα διεύθυνσης ‘steer axis’. Για να υποστηρίξει την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρου i-VTEC, το εμπρός σύστημα ανάρτησης περιλαμβάνει ένα πρόσθετο μηχανικό σύστημα με δύο βασιλικούς πείρους υποστήριξης που ελαχιστοποιεί τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση και επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλεύεται πλήρως τις οδηγικές ικανότητες του αυτοκινήτου. Επιπλέον, ένα νέο σύστημα προσαρμοζόμενων αμορτισέρ τεσσάρων σημείων έχει εξελιχθεί ειδικά για το Civic Type R, προσαρμόζοντας αυτόματα τη σκληρότητα των εμπρός και πίσω αποσβεστήρων σε κλάσμα του δευτερολέπτου, σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Με αυτό τον τρόπο το Civic Type R θα προσφέρει άνεση στο ταξίδι ενώ θα γίνεται σκληρό και ευέλικτο όταν χρειάζεται για πιο σπορ συμπεριφορά.
Το νέο Civic Type R θα ακολουθήσει τα χνάρια των προκατόχων του, με μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο. Ο Hasshi εξηγεί: «Με το μηχανικό κιβώτιο οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν την ταχύτητα που επιθυμούν, για παράδειγμα, κατέβασμα από 5η σε 3ησχέση όταν πλησιάζουν σε μία στροφή. Φιλοσοφία του νέου Civic Type R είναι να αποτελεί ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για τον οδηγό, επομένως αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή.»
Το νέο Civic Type R εξελίχθηκε με γνώμονα κυρίως τις ανάγκες και επιθυμίες των Ευρωπαίων οδηγών. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Βρετανίας και αναμένεται στα καταστήματα των εμπόρων μέσα στο 2015.

Νέο Honda Civic Type R στο Παρίσι
Νέο Honda Civic Type R στο Παρίσι

Νέο Honda Civic Type R στο Παρίσι

Νέο Honda Civic Type R στο Παρίσι








Νέο Honda Civic Type R στο Παρίσι

Μαν. Γλέζος:Αν βγούμε με το bonus των 50 εδρών, ξανά εκλογές


Την υιοθέτηση της απλής αναλογικής και την απεμπόληση του εκλογικού μπόνους των 50 εδρών προέταξε ως μετεκλογική τακτική του ΣΥΡΙΖΑ, ο ευρωβουλευτής του κόμματος Μανώλης Γλέζος.

Προσωπικές απόψεις χαρακτηρίζουν κύκλοι τηςε Κουμουνδούρου όσα είπε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με το ενδεχόμενο ο ΣΥΡΙΖΑ να επιδιώξει και νέα εκλογική αναμέτρηση αν επικρατήσει μόνο λόγω του μπόνους που προβλέπει ο εκλογικός νόμος.
Μιλώντας στον ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ FM 99,5 και στους δημοσιογράφους Αργύρη Παπαστάθη και Αρη Ραβανό, ο Μανώλης Γλέζος υποστήριξε ότι ο εκλογικός νόμος «δεν βλέπει την ουσία» και ζήτησε ο λαός να δώσει την εξουσία στον ΣΥΡΙΖΑ χωρίς να χρειάζεται το μπόνους των 50 εδρών.
Συγκεκριμένα ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε: «Ο εκλογικός νόμος είναι ένας νομότυπος νόμος, δεν βλέπει την ουσία. Δεν βλέπει την αρπαγή των 50 εδρών; Εμείς θα επιδιώξουμε να πείσουμε τον ελληνικό λαό να μην μας δώσει με το μπόνους. Εάν όμως κερδίσουμε τις εκλογές και τις κερδίσουμε με το μπόνους, το έχουμε δηλώσει, αμέσως θα προκηρύξουμε νέες εκλογές, καταργώντας αυτόν τον εκλογικό νόμο και πηγαίνοντας στην απλή και άδολη εκλογική μάχη».

Oι πρόγονοί μας έκαναν 1η φορά σεξ πριν 55.000 χρόνια

Η ανάλυση του αρχαιότερου ολοκληρωμένουDNA σύγχρονου ανθρώπου, ο οποίος ζούσε πριν από περίπου 45.000 χρόνια, οδήγησε τους επιστήμονες στην εκτίμηση ότι οι πρώτεςεπιμειξίες μεταξύ των προγόνων μας (Homo sapiens) και των Νεάντερταλ έγιναν πριν 50.000 - 60.000 χρόνια. 

H ανάλυση βασίστηκε σε μηριαίο οστό που ανακαλύφθηκε το 2008 στην περιοχή Ουστ Ισίμ της δυτικής Σιβηρίας κοντά στον ποταμό Ιρτίς και προερχόταν από έναν άνδρα κυνηγό-συλλέκτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον κορυφαίο στον κόσμο παλαιογενετιστή καθηγητή Σβάντε Πάαμπο του γερμανικού Ινστιτούτου Εξελικτικής Ανθρωπολογίας Μαξ Πλανκ της Λειψίας, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Nature", σύμφωνα με το BBC, το Γαλλικό Πρακτορείο, το "Science" και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», ανέφεραν επίσης ότι η αλληλούχιση του γονιδιώματος υποστηρίζει τη θεωρία πως οι πρόγονοί μας μετανάστευσαν στην Αφρική πριν από περίπου 60.000 χρόνια (όπου είχαν ζήσει επί 100.000 έως 150.000 χρόνια) και στη συνέχεια εξαπλώθηκαν στην Ευρώπη και την Ασία. Φαίνεται έτσι ότι δεν ισχύουν προηγούμενες εκτιμήσεις για νωρίτερη έξοδο από την Αφρική πριν από τουλάχιστον 100.000 χρόνια.

Ήδη, από το 2010, οι πρωτοποριακές γενετικές μελέτες του σουηδικής καταγωγής δρος Σβάντε Πάαμπο έχουν δείξει ότι όλοι οι σύγχρονοι άνθρωποι -εκτός από τους κατοίκους της υποσαχάριας Αφρικής- έχουν στο γενετικό υλικό τους και DNA από τους Νεάντερταλ, λόγω των επιμειξιών που προηγήθηκαν. Το ποσοστό αυτό κυμαίνεται γύρω στο 2% του συνολικού γονιδιώματος και είναι κάπως μεγαλύτερο στους ασιάτες από ό,τι στους ευρωπαίους.

Τώρα, οι επιστήμονες έγιναν πιο συγκεκριμένοι για το πότε περίπου τα «ξαδέρφια» (Homo sapiens και Νεάντερταλ) έκαναν σεξ για πρώτη φορά. Οι έως τώρα εκτιμήσεις ήταν ότι αυτό συνέβη κάποια στιγμή πριν από 37.000 έως 86.000 χρόνια και η νέα έρευνα δείχνει ότι πιο πιθανό είναι να έγινε πριν από 50.000 έως 60.000 χρόνια.

Εξάλλου, σύμφωνα με τον Σβάντε Πάαμπο, ο οποίος ήταν ο πρώτος επιστήμονας που αποκωδικοποίησε πλήρως το γονιδίωμα των Νεάντερταλ (οι οποίοι εξαφανίστηκαν πριν από περίπου 40.000 χρόνια), η νέα ανάλυση παρέχει μια καλή εκτίμηση για τον ρυθμό με τον οποίο μεταλλάσσεται διαχρονικά το ανθρώπινο DNA. Διαπιστώθηκε ότι αυτός ο ρυθμός είναι πιο αργός από ό,τι είχε εκτιμηθεί έως τώρα με βάση την μελέτη των απολιθωμάτων.

Αν αυτός ο νέος υπολογισμός είναι σωστός, τότε ο διαχωρισμός των πρώτων ανθρώπων από τους πιθήκους έλαβε χώρα πριν από 10 έως 11 εκατ. χρόνια και όχι πριν από 5 έως 6 εκατ., που είναι η κυρίαρχη σήμερα θεωρία. Επειδή, όμως, μπορεί ο ρυθμός των γενετικών μεταλλάξεων να μεταβάλλεται διαχρονικά και να μην μένει σταθερός, το ζήτημα παραμένει ανοιχτό, έως ότου γίνουν νέες έρευνες.

Πριν τη νέα ανάλυση, το αρχαιότερο σύγχρονο ανθρώπινο DNA που είχε «διαβαστεί», προερχόταν από ένα αγόρι, το οποίο ζούσε πριν από 24.000 χρόνια, επίσης στη Σιβηρία. Οι επιστήμονες αναρωτιούνται ποιές άλλες εκπλήξεις μπορεί να τους επιφυλάσσει η παγωμένη και αχανής αυτή περιοχή της Ρωσίας, αν αρχίσουν να την ψάχνουν συστηματικά - πράγμα όχι εύκολο;

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

Το αλουμίνιο εισχωρεί στο σπέρμα και το αχρηστεύει

Η έκθεση στο αλουμίνιο μπορεί να αποτελεί παράγοντα κινδύνου και μάλιστα όχι ασήμαντο για την μείωση της ποιότητας του σπέρματος και της ανδρικής γονιμότητας, σύμφωνα με μια νέα βρετανογαλλική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές του βρετανικού πανεπιστημίου του Κιλ και των γαλλικών πανεπιστημίων της Λιόν και της Σεντ Ετιέν, με επικεφαλής τουςκαθηγητές Κρίστοφερ Έξλεϊ και Μισέλ Κοτιέ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αναπαραγωγικής τοξικολογίας "Reproductive Toxicology", ανέλυσαν δείγματα σπέρματος που είχαν δώσει 62 δωρητές σε κλινικές υποβοηθούμενης αναπαραγωγής.

Με ειδικό μικροσκόπιο επιβεβαιώθηκε η παρουσία του αλουμινίου μέσα στο σπέρμα γενικά, αλλά και μέσα σε επιμέρους σπερματοζωάρια. Η ανάλυση έδειξε ότι όσο περισσότερο αλουμίνιο υπήρχε, τόσο πιο αραιό ήταν το σπέρμα, δηλαδή τόσο λιγότερα σπερματοζωάρια περιείχε.

Η μέση συγκέντρωση αλουμινίου στο σπέρμα των δωρητών ήταν πολύ υψηλή (339 μιλιγκράμ ανά λίτρο), ενώ σε μερικούς άνδρες ξεπερνούσε ακόμη και τα 500 μιλιγκράμ ανά λίτρο.

«Έχει υπάρξει σημαντική μείωση στην ανδρική γονιμότητα και στην ποιότητα του σπέρματος σε όλο τον ανεπτυγμένο κόσμο κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Προηγούμενες μελέτες έχουν συνδέσει αυτή την εξέλιξη με περιβαλλοντικούς παράγοντες, όπως αυτοί που διαταράσσουν το ενδοκρινικό σύστημα», δήλωσε ο Κρίστοφερ Έξλεϊ.

«Η έκθεση των ανθρώπων στο αλουμίνιο έχει αυξηθεί σημαντικά την ίδια περίοδο και οι παρατηρήσεις μας για τη σημαντική μόλυνση του ανδρικού σπέρματος με αλουμίνιο δείχνουν ότι η ουσία αυτή αποτελεί πιθανό παράγοντα που επηρεάζει την αναπαραγωγική γονιμότητα», πρόσθεσε.

Το άσχημο σημείο στην εμφάνισή μας

Όλοι οι άνθρωποι ανησυχούμε συχνά και δυσφορούμε με ατέλειες που παρατηρούμε σε διάφορα σημεία του σώματός μας. Πολλές φορές στενοχωριόμαστε και προσπαθούμε να κάνουμε κάτι γι’ αυτό αλλά, σίγουρα, οι αρνητικές μας σκέψεις κάποια στιγμή απομακρύνονται και δεν μας ταλαιπωρούν καθ’ όλη τη διάρκεια της καθημερινότητάς μας.

Αυτό, όμως, δεν φαίνεται να συμβαίνει και με τα άτομα που εκδηλώνουν συμπτώματα της Διαταραχής Σωματικής Δυσμορφίας (Body Dysmorphic Disorder, BDD), τα οποία αντιλαμβάνονται και πιστεύουν ότι κάποιο (ή κάποια) σημείο της εξωτερικής τους εμφάνισης είναι τόσο «άσχημο», αφύσικο, αντιαισθητικό ή και …τρομακτικό που δεν αντέχουν άλλο τη θέαση και την παρουσία του πάνω τους. Η ανησυχία και οι αρνητικές σκέψεις σχετικά με αυτό κυμαίνονται από το: «δεν είμαι ελκυστικός» ή «κάτι δεν πάει καλά με μένα…» έως και το «είμαι αποκρουστικός» ή «μοιάζω με τέρας» (1). 

Το σημείο της εξωτερικής εμφάνισης στο οποίο μπορεί να εστιάζουν ποικίλλει, και θα μπορούσε να πει κανείς ότι μπορεί να συμπεριλαμβάνονται πολλές περιοχές του σώματος, συνήθως όμως αναφέρεται η περιοχή του δέρματος (για παράδειγμα, η ακμή, οι γραμμές και τα σημάδια, οι ρυτίδες, η χλωμή όψη), τα μαλλιά (για παράδειγμα, η αραίωση των μαλλιών, η έντονη τριχοφυϊα στο σώμα ή στο πρόσωπο) και η μύτη (το μέγεθος ή το σχήμα). Παρόλα αυτά, όπως προαναφέρθηκε, οποιαδήποτε περιοχή του σώματος μπορεί να αποτελεί πιθανή πηγή ανησυχίας (για παράδειγμα, τα δόντια, τα μάτια, το στομάχι, το σωματικό βάρος, το στήθος, τα πόδια, το σχήμα ή το μέγεθος του προσώπου, τα χείλη, τα φρύδια, το πηγούνι, τα γεννητικά όργανα). Πολλά άτομα, επίσης, ανησυχούν και εστιάζουν σε σημεία «ασυμμετρίας» που αντιλαμβάνονται σε συγκεκριμένες περιοχές ή όργανα του σώματος (2). 

Όπως συμπεραίνουμε, τα «ελαττώματα» αυτά ή οι ατέλειες που προαναφέρθηκαν δεν είναι ορατά ή είναι ελάχιστα αντιληπτά από τους άλλους ανθρώπους. Παρόλα αυτά, το ίδιο το άτομο νιώθει ότι η «ασχήμια» αυτή υφίσταται και οι σκέψεις του για αυτό το θέμα τον απασχολούν πολλές ώρες της καθημερινότητάς του (κατά μέσο όρο 3-8 ώρες ημερησίως) (1) και δεν μπορεί να τις ελέγξει. Οι σκέψεις έρχονται και ξανάρχονται στο μυαλό του, η δυσφορία και το άγχος για το πώς μπορεί να κρύψει ή να αλλάξει αυτή την ατέλεια στην εξωτερική του εμφάνιση δεν «ξεφεύγουν» με κανένα τρόπο από τη ροή της καθημερινότητας επηρεάζοντας σημαντικές πτυχές της. 

Τις εμμονές μπορεί να συνοδεύουν και επαναλαμβανόμενες/ τελετουργικές συμπεριφορές και ψυχαναγκασμοί ή «νοερές» πράξεις (όπως, για παράδειγμα, η διαρκής σύγκριση του συγκεκριμένου σημείου της εξωτερικής εμφάνισης με κάποιου άλλου ατόμου). Οι ψυχαναγκαστικές πράξεις μπορεί να είναι οι ακόλουθες: 
  • το να κοιτάζεται κανείς συνέχεια στον καθρέφτη ή σε άλλες διαθλαστικές επιφάνειες προκειμένου να παρατηρήσει ατέλειες ή να τις εξετάσει άμεσα και με εξονυχιστική λεπτομέρεια, 
  • η υπέρμετρη περιποίηση της εξωτερικής εμφάνισης (για παράδειγμα, το χτένισμα, η αποτρίχωση, το τράβηγμα των φρυδιών ή των μαλλιών), 
  • η προσπάθεια κάλυψης (καμουφλάζ) την εν λόγω περιοχής με διάφορους τρόπους (για παράδειγμα, με τη χρήση καλλυντικών, με ένα συγκεκριμένο χτένισμα, με διάφορα ρούχα, με ένα καπέλο κ.ά.), και, τέλος, 
  • η διαρκής ενασχόληση με την εν λόγω περιοχή προκειμένου το άτομο να βεβαιωθεί ότι «είναι εντάξει» επιζητώντας διαρκώς τη γνώμη των άλλων και την επιβεβαίωση για το «πώς φαίνεται…» (1, 2, 6). 


Πολλά άτομα, επίσης, κάνουν πολλές ώρες ηλιοθεραπεία προκειμένου να μαυρίσουν και να μην φαίνεται έντονα το συγκεκριμένο σημείο, ή αγοράζουν καθημερινά πιο «κατάλληλα» ρούχα ή προϊόντα ομορφιάς που κρύβουν τη συγκεκριμένη περιοχή πιο αποτελεσματικά. Ένα ιδιαίτερα επιβλαβές σύμπτωμα είναι και η δερματιλομανία (ψυχαναγκαστικό πείραγμα/ τράβηγμα του δέρματος, skin picking) που αποσκοπεί στη «βελτίωση» των ατελειών του δέρματος αλλά, βέβαια, προκαλεί σοβαρά προβλήματα, όπως βλάβες του δερματικού ιστού, μολύνσεις ή ρήξη των αιμοφόρων αγγείων κ.ά. Σημαντικός αριθμός ατόμων, επίσης, γυμνάζεται καθημερινά ή ασχολείται με την άρση βαρών για να αποκτήσει ένα πιο μυώδες σώμα (αναφέρεται παρακάτω μια ιδιαίτερη κατηγορία της Διαταραχής Σωματικής Δυσμορφίας, η Μυϊκή Δυσμορφία). 

Τέλος, όπως συμπεραίνουμε, σημαντικό ποσοστό ατόμων καταφεύγει σε επεμβάσεις πλαστικής χειρουργικής αναζητώντας λύση στο πρόβλημά του, η οποία, συχνά, δεν είναι η κατάλληλη ή επιδεινώνει την κατάσταση. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις πασχόντων που νιώθουν ιδιαίτερα δυσαρεστημένοι και θυμωμένοι με τα αποτελέσματα μιας τέτοιας επέμβασης καθώς, βέβαια, οι ίδιοι εξακολουθούν να «βλέπουν» με τα ίδια μάτια τον εαυτό τους, δηλαδή με τα μάτια της ψυχής. Εξάλλου, το ψυχικό υπόβαθρο του συγκεκριμένου προβλήματος δεν μπορεί να αλλάξει με μια παρέμβαση σε σωματικό επίπεδο. Πρόκειται ουσιαστικά για μια «ψυχική ατέλεια» και «δυσμορφία» που πηγάζει από τον ψυχισμό του ατόμου και όχι σωματική και, για το λόγο αυτό, ο ασθενής, ακόμη και μετά την επέμβαση πλαστικής χειρουργικής, εξακολουθεί να «βλέπει» την ατέλεια με τον ίδιο τρόπο. Συχνά, επίσης, σε αυτές τις περιπτώσεις, το άγχος και η αγωνία «μεταφέρονται» σε κάποιο άλλο σημείο της εξωτερικής εμφάνισης. (Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι ένα μικρό ποσοστό ατόμων αποπειράται και μικρο-επεμβάσεις στον εαυτό του προκειμένου να αλλάξει κάτι πιο άμεσα και να ανακουφιστεί).


Η καθημερινότητα γίνεται επώδυνη

Όπως είναι αντιληπτό, η καθημερινότητα του ατόμου που βιώνει μια τέτοια κατάσταση καταλήγει να γίνεται εξαιρετικά επώδυνη. Το άγχος για τη σωματική δυσμορφία προκαλεί έντονη αγωνία για το «πώς φαίνεται στους άλλους», «πώς θα μπορέσει να το κρύψει για να μην φαίνεται…» ή, ότι «οι άλλοι τον κοιτούν και τον κοροϊδεύουν γι’ αυτό…» και η τάση αποφυγής όλων αυτών των καταστάσεων επηρεάζει τις διαπροσωπικές σχέσεις, την κοινωνική και επαγγελματική ζωή. 

Έτσι, ο πάσχων μπορεί να καταλήξει να αποφεύγει συγκεκριμένες κοινωνικές περιστάσεις (για παράδειγμα, την έκθεση στην παραλία) έως και το να μην βγαίνει κυριολεκτικά ποτέ από το σπίτι του (επί χρόνια) μην έχοντας πια την ψυχική δύναμη να αντιμετωπίσει την παραμικρή δραστηριότητα έξω από το οικείο του περιβάλλον. Βιβλιογραφικά αναφέρεται ότι ένα σημαντικό ποσοστό εφήβων (20%) που εκδηλώνουν συμπτώματα της Διαταραχής Σωματικής Δυσμορφίας εγκαταλείπει το σχολείο κυρίως ως συμπεριφορά αποφυγής του άγχους που διακινεί η συγκεκριμένη διαταραχή. Όπως αναφέρεται (1), τα 2/3 των ατόμων  εκδηλώνουν συμπτώματα της διαταραχής πριν την ηλικία των 18 ετών. Με άλλα λόγια, πρόκειται για ένα πρόβλημα που μπορεί να εκδηλωθεί από την εφηβική ηλικία, με τα πρώτα σημάδια έκφρασης και ανησυχίας στην ηλικία των 12-13 ετών. Τέλος, ένα σημαντικό ποσοστό εφήβων αλλά και ενηλίκων έχει νοσηλευτεί ψυχιατρικά με την εν λόγω διάγνωση (1, 11). 

Δοκιμάζουν την πρώτη κατοικία ανθρώπων στον Αρη

Η NASA έδωσε στη δημοσιότητα τα σχέδια αλλά και κάποιες εικόνες της πρώτης βάσης που θέλει να εγκαταστήσει στον Αρη για να ζήσουν εκεί τα μέλη των επανδρωμένων αποστολών στο Κόκκινο Πλανήτη. Πρόκειται για ένα θόλο δύο επιπέδων.

Στο ένα επίπεδο θα υπάρχουν τα εργαστήρια, οι χώροι εργασίας, οι αποθήκες εξοπλισμού και τροφίμων, η κουζίνα, η τραπεζαρία, γυμναστήριο και το μπάνιο και στο άλλο επίπεδο τα υπνοδωμάτια. Η βάση είναι σχεδιασμένη για να κατοικούν εκεί έξι άτομα.

Μάλιστα η NASA έχει στήσει μια τέτοια βάση στην πλαγιά ενός ηφαιστείου στη Χαβάη σε ένα περιβάλλον που προσομοιάζει αυτό του Αρη. Το πρόγραμμα ονομάζεται HI-SEAS και σε αυτό προσομοιάζεται μια επανδρωμένη αποστολή στον Κόκκινο Πλανήτη. Στη βάση της Χαβάης εισέρχονται οι αστροναύτες της «αποστολής» και ακολουθούν ένα πρόγραμμα ίδιο με εκείνο που θα ακολουθήσουν και οι αστροναύτες στον Αρη. Παραμένουν δηλαδή μέσα στη βάση το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ζώντας με περιορισμένες προμήθειες και τις λίγες φορές που βγαίνουν έξω από αυτή για να εκτελέσουν κάποια εργασία φορούν υποχρεωτικά τη διαστημική τους στολή. Το πρόγραμμα είναι σε συνεχή εξέλιξη με ένα πλήρωμα να παραμένει στη βάση για 3-4 μήνες και στη συνέχεια να αντικαθίσταται από κάποιο άλλο.

Η κάτοψη του πρώτου επιπέδου της βάσης. Από αριστερά προς τα δεξιά με τη φορά του ρολογιού έχουμε το μπάνιο, τα εργαστήρια, την αποθήκη, την κουζίνα, την τραπεζαρία, τα γραφεία εργασίας και το γυμναστήριο

Η κάτοψη του δεύτερου επιπέδου με τα υπνοδωμάτια


Έτσι θα είναι η κουζίνα της βάσης στον Αρη

Αυτά θα είναι τα υπνοδωμάτια στα οποία θα κοιμούνται οι αστροναύτες.
Αποτελούνται από ένα μικρό κρεβάτι, ένα σκαμπό και ένα κομοδίνο

Η βάση προσομοίωσης που έχει φτιάξει η NASA στη Χαβάη

Πηγή

Ποια οφέλη «κρύβει» το περπάτημα


Κάνει καλό στην καρδιά και τη σιλουέτα, μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή της ημέρας και παντού και το καλύτερο; Δεν έχει συνδρομή. Μήπως ήρθε η ώρα να βάλετε το περπάτημα για τα καλά στην καθημερινότητά σας;

Το αυτοκίνητο στην καθημερινότητά μας σίγουρα προσφέρει άνεση και ταχύτητα στη μετακίνηση, αφού μπορεί να μας πάει παντού και γρήγορα. Από την άλλη, με την τιμή της βενζίνης να αυξάνεται κάθε μισάωρο, το κόστος της καθημερινής χρήσης του έχει ανέβει αρκετά και για πολλούς είναι δυσβάσταχτο.
Δεν προτείνουμε φυσικά να το αφήσετε παρκαρισμένο για πάντα και να περπατάτε με τις ώρες για να φτάσετε στη δουλειά σας, προκειμένου να γλιτώσετε το κόστος, αλλά μήπως να ξανασκεφτείτε να καλύπτετε μικρές καθημερινές αποστάσεις με τα πόδια, έτσι ώστε να γλιτώνετε και έξοδα, αλλά και να ωφελήσετε τον εαυτό σας; Κι αν δεν σας είναι οικεία τα οφέλη του περπατήματος, οι παρακάτω πληροφορίες σίγουρα θα σας διαφωτίσουν.
Είναι η πιο εύκολη μορφή άσκησης: Κι όταν λέμε εύκολη, εννοούμε από την άποψη ότι το μόνο που χρειάζεστε είναι όρεξη, ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια και (αν θέλετε) 2 φίλους να σας κρατούν παρέα και να κάνουν το περπάτημά σας πιο ευχάριστο. Μπορείτε να το ξεκινήσετε παντού, είτε στο πάρκο, είτε στο δρόμο, είτε στο σπίτι σε διάδρομο και οποιαδήποτε ώρα της ημέρας θελήσετε ή βρείτε το χρόνο. Αν είστε αρχάριοι, ξεκινήστε με 10-15 λεπτά και αυξήστε το χρόνο σας σταδιακά.
Τονώνει τον εγκέφαλο: Είναι γνωστό και αποδεδειγμένο ότι οποιαδήποτε μορφή άσκησης βοηθά όχι μόνο στη φυσική μας κατάσταση, αλλά και στην εγκεφαλική μας δραστηριότητα και ετοιμότητα. Έρευνα που έχει διεξαχθεί από την Αμερικάνικη Ακαδημία Αντιγήρανσης στο παρελθόν, κατέληξε ότι 45 λεπτά περπάτημα την ημέρα μπορούν να οξύνουν τη διανοητική μας ικανότητα.
Βοηθάει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού: Οι παθήσεις της καρδιάς αποτελούν την κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως, οπότε οτιδήποτε μας απομακρύνει από αυτή την πιθανότητα, πρέπει πάραυτα να μπει στη ζωή μας. Το καθημερινό περπάτημα για 30 με 45 λεπτά βοηθά στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στο σώμα, ενώ ομαλοποιεί και τον καρδιακό ρυθμό. Ακόμη, βοηθά στην αύξηση της καλής (HDL) και τη μείωση της κακής (LDL) χοληστερόλης στο αίμα, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την προστασία της καρδιάς μας.
Συντελεί στη διατήρηση του σακχάρου του αίματος σε σταθερό επίπεδο: Το πρωινό περπάτημα για 45 λεπτά, μπορεί να βοηθήσει έναν διαβητικό να ελέγξει το επίπεδο σακχάρου στο αίμα του, ενώ ανάλογα με τις ώρες της ημέρας που περπατάμε, τα οφέλη διαφοροποιούνται. Για παράδειγμα, αν περπατάμε για 10-15 λεπτά μετά τα γεύματα βοηθάμε στον έλεγχο που προκαλούν οι διάφορες τροφές στο σάκχαρο, ενώ αν περπατάμε για 30 ή περισσότερα λεπτά αργά το απόγευμα, βοηθάμε στο βραδινό έλεγχο της γλυκόζης που παράγεται από το συκώτι. Το περπάτημα, όμως, δεν βοηθάει μόνο όσους πάσχουν ήδη από διαβήτη, αλλά και αυτούς που έχουν την τάση εμφάνισης της νόσου, καθώς σύμφωνα με έρευνα της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ, το μισάωρο καθημερινό περπάτημα μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη σε υπέρβαρους και μη, άντρες και γυναίκες.
Αποτρέπει την εμφάνισης στυτικής δυσλειτουργίας: Μελέτη που έχει δημοσιευτεί στο Journal of the American Medical Association έχει δείξει ότι το ζωηρό περπάτημα για περίπου 3 χιλιόμετρα σε καθημερινή βάση, μπορεί να εμφανίσει θετικά αποτελέσματα σε περιπτώσεις στυτικής δυσλειτουργίας. Σύμφωνα, μάλιστα, με τη μελέτη, τα αποτελέσματα ήταν εμφανή κυρίως σε μεσήλικες και διαβητικούς.
Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου: Με ευεργετικές επιδράσεις κατά διαφόρων ειδών καρκίνου, όπως του καρκίνου του μαστού και του παχέος εντέρου, το περπάτημα φαίνεται πως πρέπει να μπει για τα καλά στη ζωή μας. Σύμφωνα με έρευνες, μάλιστα, όσοι έχουν ήδη προσβληθεί από την αρρώστια και κάνουν θεραπεία, λίγη ώρα περπατήματος μπορεί να είναι πολύ ευεργετική για τη βελτίωση και την ανάρρωσή τους, ενώ σε πολλούς μπορεί να ανοίξει και την όρεξη για φαγητό, κάτι με το οποίο αντιμετωπίζουν πρόβλημα οι περισσότεροι.
Βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους: Είτε το κίνητρό σας είναι να χάσετε κιλά ή να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας, το περπάτημα αποτελεί ένα από τα βασικά σημεία του προγράμματος για να το πετύχετε. Σε συνδυασμό με ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή, δίνει ώθηση στο μεταβολισμό και βοηθά στην καύση του λίπους, καθώς αποτελεί μια πολύ σημαντική αεροβική άσκηση.
Χαρίζει περισσότερα χρόνια ζωής: Μελέτη που πραγματοποιήθηκε στη Χονολουλού σε 8 χιλιάδες άντρες, έδειξε ότι το περπάτημα για 3 χιλιόμετρα την ημέρα, μειώνει τον κίνδυνο θανάτου μέχρι και 5
0% και αυξάνει το μέσο όρο ζωής. Αν θέλετε, λοιπόν, να γεμίσετε κάποτε όλη την τούρτα σας με κεράκια, δέστε τα κορδόνια σας και ξεκινήστε το… «εν-δυο».

Πηγή 
www.clickatlife.gr