Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2014

Νέο Audi TT

Το δημοφιλές σπορ όχημα της Audi έχει ανανεωθεί σε όλους τους τομείς, αφήνοντας χιλιόμετρα μακριά τον προκάτοχό του. 
H τρίτη γενιά του Audi TT, που πάτησε πρόσφατα στη χώρα μας, έχει κάνει σημαντικά τεχνολογικά βήματα προόδου σε σχέση με τον προκάτοχό του, αναβαθμίζοντας επιπλέον την εικόνα του, που έχει γίνει ακόμη πιο προκλητική. 
Σχεδιαστικά, το νέο TT, που είναι βασισμένο στην πλατφόρμα αρχιτεκτονικής MQB της γερμανικής εταιρείας, φέρει πιο δυναμικές γραμμές και πιο κοφτές γωνίες, που προσθέτουν στην επιθετικότητά του και που τονίζουν ξεκάθαρα την σπορ διάθεσή του.
Μία πιο απότομη οροφή και μία νέα εμπρός μάσκα, με οριζόντιες γραμμές, καθώς και νέα φωτιστικά σώματα τύπου Matrix LED, αποτελούν μέρος των καινούργιων χαρακτηριστικών του νέου δημιουργήματος από το Ingolstadt, που δανείζεται αρκετά από τις εμπειρίες της φίρμας στην ξακουστή 24ωρη κούρσα του Le Mans, την οποία μονοπωλεί εδώ και 15 χρόνια. 
Πιο ελαφρύ κατά 50 περίπου κιλά (το συνολικό του βάρος ανέρχεται στα 1.230 κιλά) και πιο οικονομικό από το μοντέλο που αντικαθιστά, το νέο ΤΤ φέρει επίσης μακρύτερο μεταξόνιο, που προσθέτει στην άνεση αλλά και στη σταθερότητα του οχήματος στο δρόμο.
Στο εσωτερικό, ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου ενθουσιάζει με την πρώτη, δίνοντας μια μικρή γεύση για το περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί ένας Tom Kristensen, ο βασιλιάς του Le Mans, με τον κεντρικό, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων (που καταργεί την ανάγκη ύπαρξης οθόνης στο κέντρο του ταμπλό), το κοφτό τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και την πιο χαμηλή θέση οδήγησης, να προκαλούν τον οδηγό να πατήσει δίχως άλλο το κουμπί της εκκίνησης.
Η τρισδιάστατη οθόνη των 12.3 ιντσών διαθέτει δύο προγράμματα λειτουργίας (κλασσική προβολή και infotainment) με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε μια πιο παραδοσιακή απεικόνιση με ταχύμετρο και στροφόμετρο ή να διαλέξει κάτι άλλο από το επανασχεδιασμένο μενού του Audi MMI, που διαθέτει καλύτερη λειτουργία αναζήτησης και βελτιωμένο φωνητικό έλεγχο.
Οι επιλογές κινητήρων είναι μεταξύ ενός δίλιτρου TFSI, απόδοσης 230 ίππων και ροπή 370 Nm, και του επίσης δίλιτρου -που αφορά την έκδοση TTS- απόδοσης 310 ίππων και ροπή 380 Nm. Ο τελευταίος βοηθά το όχημα να πραγματοποιήσει το 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4.7 δεύτερα. Υπάρχει επιπλέον ο δίλιτρος TDI, που αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm ροπής, με κατανάλωση μόλις 4.2 λτ./100 χλμ. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζεται τόσο με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το εξατάχυτο S-Tronic, διπλού συμπλέκτη.
Στην Κύπρο η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τις 47.300 ευρώ και περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό, όπως σπορ καθίσματα, ανάρτηση με σπορ ρυθμίσεις, Audi Drive select, active lane assist, ESC, attention assist, secondary collision brake assist και πολλά άλλα.

http://www.4troxoi.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=3633

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου