Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2014

To καινοτομικό Audi A7 h-tron

Το μέλλον μιας ακόμα πιο καθαρής αυτοκίνησης φωτογραφίζει η γερμανική εταιρεία παρουσιάζοντας επίσημα το μέγιστα προηγμένο Audi A7 h-tron στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης του Λ. Άντζελες.

Σε τι ακριβώς έγκειται ο προηγμένος τεχνολογικός χαρακτήρας του συγκεκριμένου Audi A7; Μα, φυσικά, στο γεγονός ότι πρόκειται για ένα μοντέλο με μηδενικές εκπομπές ρύπων (σ.σ.: το μοναδικό προϊόν το οποίο εκπέμπεται από τις… πλαστικές απολήξεις των εξατμίσεων είναι το καθαρό νερό!) συνδυάζοντας με έναν δικό του τρόπο τις τεχνολογίες των ενεργειακών κυψελών με την plug in υβριδική, διαθέτοντας μάλιστα δύο ηλεκτροκινητήρες, σε συνδυασμό με την υιοθέτηση μιας πρωτοποριακής τετρακίνησης με την ονομασία e-quattro. Πιο αναλυτικά, το Audi A7 h-tron είναι εφοδιασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, ο οποίος αντλεί την ισχύ του από κυψέλες υδρογόνου, καθώς και από ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ, στον πίσω αυτή την φορά άξονα, ο οποίος συνεπικουρείται από συσσωρευτές ενέργειας (μπαταρίες) ιόντων λιθίου. Οι τελευταίοι «γεμίζουν» κάθε φορά που το Α7 h-tron επιβραδύνει ή φυσικά μέσω μιας κοινής οικιακής πρίζας σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις δύο ώρες. Σε ότι αφορά την ισχύ, κάθε ένας ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 116 ίππους και στιγμιαία, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης των μπαταριών, έως και 155 ίππους, ενώ έκαστος παράγει 270 Nm ροπής. Οι καινοτομίες όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς η Audi απέφυγε τη μηχανική σύνδεση των δύο αξόνων επιλέγοντάς μια «ηλεκτρική» τετρακίνησης με κάθε έναν ηλεκτροκινητήρα να μεταφέρει την ισχύ του στον πλησιέστερο άξονα.



Σύμφωνα με τους Γερμανούς, η αυτονομία κίνησης του A7 h-tron ανέρχεται στα 550 χλμ. και όλα αυτά με μηδενικούς, ασφαλώς, ρύπους. Σε ότι αφορά την κατανάλωση υδρογόνου, οι ιθύνοντες της εταιρείας ανακοινώνουν πως για κάθε 100 χλμ. η κατανάλωση υδρογόνου δεν υπερβαίνει το 1 περίπου κιλό (σ.σ.: η συνολική χωρητικότητα αποθήκευσής του ανέρχεται στα 5 κιλά). Η αυτονομία του μοντέλου αυξάνει κατά 50 περίπου επιπλέον χιλιόμετρα. αποκλειστικά χάρη στην αρωγή ενέργειας που προσφέρουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου. Και όλα αυτά, σε συνδυασμό με… καταιγιστικές με το πόδι στο πάτωμα επιδόσεις, μιας και το τυπικό «0-100» ολοκληρώνεται σε μόλις 7,9 δλ.



Σύμφωνα με την εταιρεία, η τεχνολογία που «κουβαλά» το νέο Audi h-tron βρίσκεται σε τελικό της στάδιο, όντας έτοιμη να «μεταμοσχευτεί» σε οποιοδήποτε μοντέλο ευρείας παραγωγής της μάρκας_Χ.Α.


http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=16918

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου