Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014

Με πλούσια τεχνολογία το νέο Ford Focus

Η ανανεωμένη εκδοχή του Ford Focus έρχεται με δυναμική εμφάνιση και νέους κινητήρες, αποτελώντας μια από τις καλύτερες προτάσεις στη μικρομεσαία κατηγορία. Με 12.000.000 πωλήσεις ήδη στο «βιογραφικό» του, το Ford Focus 3ης γενιάς, τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του, δέχθηκε μία άκρως επιτυχημένη ανανέωση, η οποία άγγιξε τόσο το «περιτύλιγμα» όσο και το «περιεχόμενο» του οχήματος. Στόχος του δεν είναι άλλος από το αντεπιτεθεί στον οξυμένο ανταγωνισμό την κλάση των μικρομεσαίων, φιλοδοξώντας να βρεθεί στην κορυφή των πωλήσεων.

Η αισθητική αναβάθμιση 
Όπλα του ανανεωμένου Focus είναι η φρεσκαρισμένη του αισθητική και η βελτιωμένη εσωτερική εργονομία, αλλά –κυρίως- ο εμπλουτισμός της παλέτας των κινητήρων του με νέα σύνολα που εμφανίζουν ακόμα οικονομικότερη λειτουργία. Αισθητικά, το ενδιαφέρον κεντρίζει το αλλαγμένο εμπρόσθιο τμήμα, όπου ξεχωρίζουν η νέα γρίλια με χρώμιο, τα μακρόστενα και πιο δυναμικά φώτα, το τονισμένο καπό, αλλά και ο αλλαγμένος προφυλακτήρας με τους μακρύτερους προβολείς ομίχλης. Πίσω προστίθενται πινελιές χρωμίου, ενώ αλλάζει ελαφρώς η σχεδίαση των φωτιστικών και της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Το ανανεωμένο Ford Focus εκ των έσω
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Focus, οι αλλαγές στόχευσαν στη βελτίωση της ποιότητας και της εργονομίας. H Ford προχώρησε στην τοποθέτηση στο πάνω μέρος της κονσόλας μιας νέας οθόνης αφής 8 ίντσών για τη 2η γενιά του Συστήματος Πολυμέσων SYNC της εταιρείας, το οποίο προσφέρει εξελιγμένο σύστημα φωνητικών εντολών. Αλλαξε η μορφή αρκετών διακοπτών, τοποθετήθηκαν νέες θήκες μικροαντικειμένων, καινούργιο είναι και το τιμόνι, ενώ οι νέες επενδύσεις του σαλονιού σε black satin, φέρουν διακριτικές λεπτομέρειες χρωμίου. Επιπλέον, στο ανανεωμένο Ford Focus εντυπωσιάζει για τα δεδομένα της κατηγορίας, η λίστα με τον στάνταρ ή προαιρετικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Οι νέοι κινητήρες κλέβουν την παράσταση
Η Ford λανσάρει νέους Euro6 κινητήρες βενζίνης και diesel στην γκάμα του Focus, στοχεύοντας στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Αρχικά, θα δούμε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το νέο αλουμινένιο 4κύλινδρο 1,5 λτ. EcoBoost βενζινοκινητήρα, που αντικαθιστά τον 1,6 EcoBoost και έρχεται με 150 και 180 ίππους και 240 Nm ροπής. Η Ford «υπόσχεται» επίπεδα κατανάλωσης της τάξης των 5,5 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται στα 127 γρ./χλμ.

Στη γκάμα προστίθεται επίσης ο αλουμινένιος 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρας με 95 και 120 ίππους με 270 Nm ροπής, αλλά μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. κατανάλωση (CO2: 98 γρ./χλμ.). Βελτιώσεις υπάρχουν και στο 2λιτρο TDCi πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων, ο οποίος θα έχει 15% χαμηλότερη κατανάλωση (μέση κατανάλωση 4,0 λτ./100 χλμ. στο χειροκίνητο 5θυρο μοντέλο) σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση των 140 ίππων.

Φυσικά παραμένει στη γκάμα ο 1,0 EcoBoost με 100 και 125 ίππους, ο οποίος από το 2015 θα έχει και έκδοση με μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ., κάνοντας το Focus το πρώτο μη υβριδικό βενζινοκίνητο μικρομεσαίο χωρίς τέλη. Στη γκάμα παραμένουν επίσης ο 1,6 TDCi με 95 και 115 ίππους, καθώς και 1,6 Τi-VCT κινητήρας βενζίνης με 85, 105 και 125 ίππους. Τέλος, στα κιβώτια, θα υπάρχουν 5τάχυτες και 6τάχυτες επιλογές, αλλά και ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που θα λανσαριστεί αργότερα μέσα στο 2015.


Ο ανταγωνισμός στη μικρομεσαία κατηγορία

Opel Astra 5d
Το μικρομεσαίο μοντέλο της Opel αποτελεί παραδοσιακά στη χώρα μας ένα από τα δυνατά «χαρτιά» της κλάσης των μικρομεσαίων. Ισχυρό του προσόν αποτελούν και οι κινητήρες του, ειδικά ο 1,6 CDTi των 136 ίππων, ο οποίος είναι ο ισχυρότερος της κατηγορίας του. Το ίδιο σύνολο προσφέρεται και σε απόδοση 110 ίππων, ενώ υπάρχει και η επιλογή του 1,3 CDTi των 95 ίππων. Σε ό,τι αφορά στα σύνολα βενζίνης, υπάρχουν δύο λύσεις, αμφότερες στα 1,4 λίτρα. Η ατμοσφαιρική έχει ισχύ 100 ίππων, ενώ η υπερτροφοδοτούμενη 140.

Toyota Auris
Το μικρομεσαίο hatchback μοντέλο της Toyota προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και υβριδική. Στη βάση της βενζινοκίνητης γκάμας του συναντάμε το σύνολο 1,33 λτ. Dual VVT-i των 99 ίππων, ενώ για όσους επιθυμούν περισσότερα, υπάρχει και η επιλογή 1,6 λτ. Valvematic με 132 άλογα. Όσοι θέλουν την οικονομία που προσφέρει το πετρέλαιο, μπορούν να αποκτήσουν το Auris 1,4 D-4D των 90 ίππων. Τέλος, το ιαπωνικό μικρομεσαίο προσφέρεται και ως υβριδικό, με το Auris HSD να διαθέτει ισχύ 136 ίππων, την ίδια στιγμή που εμφανίζει κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 84 γρ./χλμ.

VW Golf
Το VW Golf προσφέρεται με το 1,2 TSI μοτέρ βενζίνης με απόδοση 85 ή 105 ίππων, ενώ πιο πάνω στη γκάμα του τοποθετείται το 1,4 TSI σύνολο των 122 αλόγων. Το 1.400άρι μοτέρ, με την τεχνολογία απενεργοποίησης των κυλίνδρων (ACT) έχει ισχύ 150 ίππων. Οι επιλογές σε diesel αφορούν στον κινητήρα 1,6 TDI των 105 ίππων, ενώ στην έκδοση BlueMotion η απόδοση ανεβαίνει στους 110 ίππους. Το Golf, τέλος, προσφέρεται σε έκδοση που κινείται με φυσικό αέριο, την 1,4 TGI των 110 αλόγων.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-neo-Focus-einai-edw_121900.asp#photo10

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου