Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

3κύλινδρο το Audi Α1

Η Audi ανανεώνει αισθητικά τα A1 και A1 Sportback, εμπλουτίζει τη γκάμα τους με 6 νέα / βελτιωμένα μοτέρ, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο της φίρμας, τοποθετούνται δύο 3κύλινδρα σύνολα.4 χρόνια μετά το λανσάρισμα και ύστερα από 500.000 πωλήσεις, η Audi αποφάσισε να προχωρήσει στην ανανέωση του μικρότερού της μοντέλου, του Α1. Η διάθεση των A1 και A1 Sportback θα εκκινήσει στις ευρωπαϊκές αγορές από τον προσεχή Απρίλιο, με τα μεγάλα νέα να έρχονται όχι τόσο από την αισθητική αναβάθμιση, όσο από το γεγονός πως για πρώτη φορά σε μοντέλο της Audi, τοποθετούνται κινητήρες με τρεις κυλίνδρους. Επιπλέον, οι άνθρωποι της φίρμας, προκειμένου να βελτιώσουν περαιτέρω την οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου τους, «πείραξαν» το σασί του, ενώ το Α1 θα προσφέρεται προαιρετικά με προσαρμοζόμενη ανάρτηση.

Αρχίζοντας από τις (περιορισμένες) οπτικές αλλαγές, ελαφρώς τροποποιημένοι είναι οι προφυλακτήρες, αλλά και η εμπρόσθια μάσκα, ενώ έχουν διαφοροποιηθεί τα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων. Το ανανεωμένο Α1 «κέρδισε» 20 χλστ., με το μήκος του να ορίζεται πλέον στα 3.980 χλστ. Όπως και πριν, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν το Α1 δίχρωμο, ενώ δύο επιλογές εξατομίκευσης, οι design & sport.

Στην καμπίνα έχει τοποθετηθεί το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα infotainment MMI navigation plus, του οποίου η οθόνη αναδιπλώνεται από το πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Προσφέρει έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών και λειτουργεί ως WiFi hotspot. Στην λίστα του εξοπλισμού ανήκει και το εξαιρετικό σύστημα ήχου Bose Surround Sound.

Η μεγάλη είδηση, όμως, είναι πως τα ανανεωμένα Α1 και Α1 Sportback θα προσφέρονται με έξι νέους ή βελτιωμένους κινητήρες, με την κατανάλωση καυσίμου της νέας παλέτας συνόλων να έχει πέσει κατά μέσο 10%. Από αυτούς, οι τέσσερις είναι βενζίνης και οι δύο πετρελαίου. Πρεμιέρα στην Audi κάνουν οι τρικύλινδροι 1.0 TFSI και 1.4 TDI ultra, δύο κινητήρες που προέρχονται από το επίσης ανανεωμένο «αδελφό» VW Polo. Ο 1.000ρης TFSI αποδίδει 95 ίππους και χαρίζει κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. στο Α1, αλλά και εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ. Το 1.400άρι TDI σύνολο έχει ισχύ 90 ίππων και «ζητάει» από το Α1 μόλις 3,4 λτ. πετρελαίου ανά 100 χλμ., ενώ εκπέμπει 89 γρ./χλμ. CO2.

Οι 4κύλινδρες επιλογές στο ανανεωμένο Α1 περιλαμβάνουν το μοτέρ 1.4 TFSI, με δύο αποδόσεις με 125 και 150 ίππους, με την τελευταία να ενσωματώνει τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, όταν οι απαιτήσεις το επιτρέπουν. Το παρόν δίνει και το 1.8 TFSI μοτέρ των 192 ίππων, αλλά και ο κινητήρας πετρελαίου 1.6 TDI των 115 αλόγων. Στην κορυφή της γκάμας είναι, φυσικά, τα S1 και S1 Sportback, τον οποίων το 2.0 TFSI σύνολο αποδίδει 231 ίππους και 300 Nm, επιτρέποντάς τους να κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ. (5,9 το Sportback) και να έχουν τελική 250 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που η κατανάλωση ορίζεται στα 7,2 λτ./100 χλμ. (7,3 το Sportback) και οι εκπομπές CO2 στα 166 γρ./χλμ. (168 το Sportback).

Όπως προείπαμε, δουλειά έγινε στο σασί, προκειμένου το Α1 να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα άνεσης και κρατήματος, ενώ πλέον υπάρχει η επιλογή για προσαρμοζόμενη ανάρτηση. Επιπλέον, ο οδηγός μέσω του συστήματος MMI, ελέγχει τα χαρακτηριστικά του τιμονιού, της ανάρτησης, του κιβωτίου και του γκαζιού. Το εν λόγω σύστημα λέγεται Drive Select και προσφέρει τρία προγράμματα λειτουργίας. Τέλος, νέο είναι το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο προσφέρει ηλεκτρουδραυλική υποβοήθηση.





 http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/3kylindro-to-Audi-A1_121697.asp#photo5

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου