Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014

Social media marketing: Η ουσία χωρίς πολύ «μπλα»

Οι συμβουλές για το marketing μέσα από τα social media είναι πλέον παντού. Υπάρχουν χιλιάδες άρθρα για τις καλύτερες πρακτικές, τις παγίδες κλπ, κλπ και είναι δύσκολο να «διαχωρίσεις την ήρα από το στάρι». Εάν ξεκινάς τώρα την προώθηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ίσως να τρομάζεις από τον τεράστιο αυτό όγκο πληροφοριών. Υπάρχουν όμως κάποιες που όντως μπορούν να βοηθήσουν, προερχόμενες από ανθρώπους που έχουν αποκτήσει ήδη μεγάλη εξειδίκευση και επιτυχίες στον χώρο αυτό. Με στόχο να εξοικονομήσεις χρόνο, ακολουθούν μερικά σχετικά «αποφθέγματα» που έχουν ακουστεί ή γραφτεί από ορισμένους εξ αυτών. Συνοψίζουν την ουσία χωρίς πολύ «μπλα μπλα»:
1. «Οι άνθρωποι θέλουν ότι είναι καλύτερο γι’ αυτούς και μπορούν ν’ αλλάξουν στη στιγμή, διότι υπάρχει πάντα κάτι καλύτερο, που ξεπερνάει το τελευταίο καλύτερο. Οπότε οι εταιρίες πρέπει να προσπαθούν να συνεχίσουν να αλλάζουν συνεχώς και να προσαρμόζονται στις ανάγκες των πελατών τους». Μπεν Τσέστνατ, MailChimp.
2. «Το καλύτερο χαρακτηριστικό του προϊόντος θα πρέπει να είναι η εξυπηρέτηση πελατών». Τζέισον Φράιντ, Basecamp.
3. «Μη διακόπτεις αυτό που θέλουν να καταναλώσουν οι άνθρωποι, να είσαι αυτό που θέλουν να καταναλώσουν». Μάικ Βόλπ, HubSpot.
4. «Στον ψηφιακό χώρο, η προσοχή είναι νόμισμα. Το κερδίζουμε. Το ξοδεύουμε». Μπράιαν Σόλις, Altimeter Group.
5. «Η πρώτη ‘κοινωνική δεξιότητα’ που πρέπει να αναπτύξουν οι marketers είναι η ενσυναίσθηση». Μαρί Σμίθ.
6. «Τα social media είναι το νέο μας μεγάφωνο στον έξω κόσμο, οπότε πρέπει να το διαχειρίζεται κάποιος που καταλαβαίνει πλήρως τη φωνή του προϊόντος σου». Ρενέ Μπλόντζετ.
7. «Ο εξανθρωπισμός (προσωποποίηση) του εμπορικού σου σήματος είναι απαίτηση, όχι επιλογή, εάν θέλεις να επιβιώσεις στις επιχειρήσεις σήμερα». Παμ Μουρ.
8. «Μπορεί το email να μην είναι ‘sexy’ για τους πωρωμένους με το Pinterest marketers… ωστόσο παραμένει το πιο συνεπές και αξιόπιστο διαθέσιμο ψηφιακό μέσο μηνυμάτων». Ντιάνα Γκόλνταζικ.
9. «Κάνε τον πελάτη τον ήρωα της ιστορίας σου». Ανν Χάντλεϊ, Marketing Profs.
10. «Η #1 συμβουλή μου για να είσαι ηγέτης στη σφαίρα των social media, δε διαφέρει από αυτή για να είσαι ηγέτης στην πραγματική ζωή. Και αυτή είναι να εστιάζεις στο να είσαι δοτικός». Σέλι Κράμερ.
11. «Στο κοινωνικό δίκτυο πρέπει πρώτα να συνδεθείς, πριν αποπειραθείς να πουλήσεις κάτι και στις περισσότερες περιπτώσεις η πραγματική αξία έρχεται από τις επαφές που κάνεις, όχι από τις πωλήσεις». Πολ Μπάρον.
12. «Χωρίς προσωπικότητα, τα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι κοινωνικά». Γκλεν Γκίλμορ.
13. «Δεν χρειάζεται να μάθεις να συναρπάζεις, πρέπει να μάθεις να βγάζεις τους άλλους από τη βαρεμάρα». Σάλι Χόγκσχεντ.
14. «Το εκπληκτικό εξαπλώνεται αρκετά γρήγορα». Σκοτ Στράτεν.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου