Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2012

Πώς να γυμναστείτε για το επόμενο καλοκαίρι, όταν δεν έχετε χρόνο!Ekselikseis Style!


Καλοκαίρι τέλος, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα ανοίξανε και σας περιμένουνε και εσύ περιμένεις πως και πως να έρθει το επόμενο καλοκαίρι.
Κοιτάζοντας όμως τα σουβενίρ και τις φωτογραφίες έρχεσαι πρόσωπο με πρόσωπο με κάποιον που είχες καιρό να δεις…………τον καθρέπτη.
Και όχι δεν το αποφεύγεις ήταν το πιο μισητό αντικείμενο στην μετακόμιση(με τους γονείς σου να φωνάζουν να προσέχεις μην σπάσει γιατί είναι, ένας θεός ξέρει πόσα χρόνια γρουσουζιά) αλλά μάλλον επειδή ξέρεις το μεγαλύτερο αμάρτημα των διακοπών -
τα παραπάνω κιλά. Μην σε πιάνει όμως η κατάθλιψη οι  «Εξελίξεις» είναι εδώ να σώσουν την κατάσταση για να είσαι εσύ όσο καλύτερος/καλύτερη γίνεται για το επόμενο καλοκαίρι



Διατροφή

ΌΧΙ δεν θα πρέπει να αλλάξετε πλήρως την διατροφή σας μερικές μικρές αλλαγές είναι ικανές μακροχρόνια να δώσουν αποτελέσματα.


1. Μειώστε την μπύρα, πίνετε κρασί η κάτι πιο βαρύ(με μέτρο πάντα). Η μπύρα έχει τα γνωστά αποτελέσματα και παρόλο που είναι ένα αγαπημένο ποτό του ανδρικού αλλά και του γυναικείου πληθυσμού καλύτερα να αποφεύγετε να πίνετε αυτό το ελαφρύ ποτό και να προτιμάτε τα πιο δυνατά αφού η αλκοόλη βοηθάει στην πέψη και μειώνει τις πιθανότητες αύξησης της χολυστερόνης,

2. Περισσότερο νερό. Το νερό ενισχύει την δράση του μεταβολισμού και έτσι βοηθάει στην καλύτερη ευκολότερη και αποτελεσματικότερη διάσπαση του φαγητού με αποτέλεσμα την αποφυγή της αύξησης βάρους

3. Τρώτε καθορισμένα γεύματα. Πρέπει να βάλετε το πότε και τι τρώτε σε πρόγραμμα και να αποφεύγετε να το παραμελείτε. Με τον τρόπο αυτό θα κάνετε πιο εύκολη την καταμέτρηση του φαγητού που τρώτε αλλά θα μειώσετε και τα παραπάνω μεζεδάκια που τρώτε από λαιμαργία.

4. Μην σταματάτε τον γύρο, αλλάξτε τον. Μην σταματάτε να τρώτε γύρο, φάτε κοτόπουλο. Ο γύρος κοτόπουλο περιέχει λιγότερα λιπαρά και είναι καλύτερος για την υγεία. Επιβαρύνεστε λιγότερο

5. Περισσότερα φρούτα και αυγά. Δηλαδή περισσότερες πρωτεΐνες και βιταμίνες που θα σας βοηθήσουν στις λειτουργίες του οργανισμού σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Άμα ήδη καταναλώνετε πολλά από τα παραπάνω μην αυξάνετε την ποσότητα
Μπορεί να έχει σοβαρά αρνητικά αποτελέσματα στην υγεία.

Γυμναστική

Ερχόμαστε λοιπόν στο ουσιώδες.
Η γυμναστική για κάποιον που δεν έχει και πολύ χρόνο θα πρέπει να παίρνει περίπου μισή ώρα η φορά. Για να υπάρχουν αποτελέσματα πρέπει να την κάνετε 3 φορές την ημέρα με συγκεκριμένες ασκήσεις ας δούμε λοιπόν ποιες

Αρχίζουμε λοιπόν με κοιλιακούς, όλοι και όλες θα θέλαμε να έχουμε το τέλειο
Six Pack  γιατί να το αποκτήσουμε λοιπόν;
Τα χέρια λοιπόν στα αυτιά, και κάντε 20 επαναλήψεις, στην συνέχεια κάντε 5 κάμψεις και ξανά το ίδιο. Για τους τελείως αρχάριους 3 φορές είναι υπέρ αρκετά για τους πιο γυμνασμένους 6-8 φορές θα είναι αρκετά. Στην συνέχεια κάντε 10 ραχιαίους για κάθε 20 κοιλιακούς που κάνατε.

Αλλάζουμε μυϊκή ομάδα
Κάντε τώρα 10 καθίσματα και 5 άλματα όσο πιο ψηλά μπορείτε. 3 φορές και αυτά τα σετ για τους αρχάριους και 6-8 για τους γυμνασμένους

Για όσους έχουν βάρη σπίτι τους 10 επαναλήψεις μετά από τα παραπάνω των βασικών ασκήσεων με βαράκια θα σας γραμμώσουν τα χέρια και θα είστε σε πολύ καλή κατάσταση

Τσεκάρετε τα αποτελέσματα κάθε 4 βδομάδες άμα ακολουθήσετε πιστά τις οδηγίες θα πρέπει να έχετε ήδη αποτελέσματα.

Τέλος πρέπει να αυξάνετε από ένα σετ κάθε βδομάδα για να υπάρχει συνεχής ανάπτυξη.

Ένα πιο εξειδικευμένο άρθρο θα δημοσιευτεί στο μέλλον.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου