Σάββατο, 7 Απριλίου 2012

Αιωνόβιος ο θεσμός του περιπτέρου

Το πρώτο περίπτερο στην Ελλάδα ξεκίνησε να λειτουργεί στην οδό Πανεπιστημίου, το 1911 και 101 χρόνια μετά παραμένει ένας αποκλειστικά ελληνικός θεσμός που έχει εξελιχθεί αλλά και ταυτόχρονα παραμείνει αναλλοίωτος, αποτελώντας ένα εμπορικό, κοινωνικό αλλά και πολιτισμικό στοιχείο για τη χώρα μας.

Με αφορμή την επέτειο των 101 χρόνων περιπτέρου, το δίκτυο μικρών σημείων λιανικής kiosky's υπό την αιγίδα της Ενωσης Επαγγελματιών Καπνοπωλών Περιπτερούχων Τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης και πολλών εταιρειών με καταναλωτικά προϊόντα, που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο περίπτερο, θα πραγματοποιήσουν καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου μία σειρά από ειδικές ενέργειες κι εκδηλώσεις.


Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι να αναγνωριστεί η σημασία αυτής της εμπορικής δραστηριότητας, ενώ παράλληλα να μάθουν οι νεότεροι και να θυμηθούν οι παλαιότεροι τη μεγάλη ιστορία που έχει το μικρό αυτό σημείο. Μεταξύ άλλων θα εκδοθεί επετειακό λεύκωμα με σπάνιο φωτογραφικό υλικό και αναφορές σε ιστορικές περιόδους, τόσο για το περίπτερο όσο και για την ελληνική κοινωνία, ενώ θα πραγματοποιηθούν και πολλά ανοικτά events για τους καταναλωτές, σε διάφορα σημεία της Αθήνας που έχει παρουσία το δίκτυο της kiosky's και όχι μόνο.

Υπενθυμίζεται ότι η Ενωση Επαγγελματιών Καπνοπωλών Περιπτερούχων Τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης και είναι το παλαιότερο σωματείο στον κλάδο των περιπτερούχων με έτος ίδρυσης το 1965 με πλούσια δράση όλα αυτά τα χρόνια. Η ιδέα του δικτύου kiosky's αποτελεί μία πρωτοβουλία της εταιρείας Μουχάλης ΑΕ, που ξεκίνησε το 2007, με στόχο την ανάπτυξη ενός πρότυπου δικτύου μικρών σημείων λιανικής (περίπτερα - ψιλικά - μίνι μάρκετ) τα μέλη του οποίου δηλώνουν ότι θα προασπίσουν την ανταγωνιστικότητά τους με κύριους άξονες την οργάνωση της εμπορικής λειτουργίας τους, την αναβάθμιση των υποδομών και τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών τους, την ανάπτυξη ολοκληρωμένων συνεργασιών και συνεργειών με τις προμηθεύτριες εταιρείες του κλάδου και πάνω απ' όλα την ανάπτυξη μία πελατοκεντρικής προσέγγισης προς τον τελικό καταναλωτή.

kerdos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου